שחיתות נוראה מזיקה לפרהסיה?

שחיתות נוראה מזיקה לפרהסיה?

מי שלא מנע הסתה פרועה שגרמה לרצח נורא, שהוא חשוד הנחקר ומגמגם מול שתי ועדות חקירה, נאשם בשלושה כיתבי אשמה ואחראי לארבעה סבבי בחירה בכוונה להמלט עמו מהרשעה עכשיו טוען שהממשלה הרעננה אחראית ליוקר המחייה?

זו בדיחה, הזייה, ניסיון להנדסת תדעה או סתם הלצה שאינה מצחיקה?

ציטוט:

בסופר, במשכנתה, בדיור: עכשיו אנחנו משלמים את מחיר הסגרים.
הפיל שבחדר, זה שאף אחד לא מדבר עליו במערכת הבחירות הנוכחית, הוא גם הסיבה העיקרית להחמרה במשבר יוקר המחיה שכולנו חווים כעת • המדיניות כשלה, האחראים מתעלמים – ואנחנו נותרנו עם החשבון.

עד כאן ציטוט שמסביר מי אחראי לשחיתות, אפילו שהעבריין הסידרתי נוהג להאשים אחרים ומנסה לחמוק מאחריות, ואצלו זו ממש מומחיות.

מי הטיל עלינו סגרים חונקים? מי אישר העברת מיליונים לטרוריסטים שירו עלינו בתמורה לזה המון טילים? מי גרר אתנו לחמש מערכות בחירות יקרות, מזיקות ומיותרות רק כדי לחמוק מהרשעות פליליות? מי לא טיפל ביוקר המחייה או דאג לבנייה מספיקה במשך שתיים עשרה שנה, ובמשמרת הארוכה שלו לא רק הקוט’ג הה יקר מידי אלא שהכל עלה, עד שהיום המצב ממש נורא וקשה לקנות בארץ דירה?

אז מה, הממשלה החדשה לכאורה אחראית לכל המחדלים הנוראיים וההזנחה של הכנופיה שהודחה עם שלל כיתבי אשמה לאחר שחטאה כשלה? אם לנאשם הפלילי יש ביקורת על המצב הכלכלי, שיתכבד נא ויסור להביט בבאותו הנאה במראה כדי לראות מי בדיוק אשם בבעייה.

מצד שני, יתכן שלהטיל אשמה זה יותר קל, שכן לקחת אחריות דורש גבורה, תעוזה ויושרה.

קישור למאמר ב N12. קישור למאמר בשם- באתי, קילקלתי, נפלתי. קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי הוא עבריין סידרתי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “שחיתות נוראה מזיקה לפרהסיה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן