שיח רעים משעשע ונעים

שיח רעים משעשע ונעים

לכאורה, שיח רעים מאובטח ונעים התקיים בין המנהיגים, שאפילו לא נזקקו למתרגמים לחוצים שלפעמים קצת מגמגמים בשומעם מונחים לא מוכרים.

לשם שינוי, כתבי עיתון ברשת לא הוזמנו להיות עדים לדיונים המעיניינים, שלכאורה כללו בדיחות, החלפת מתכונים לקינוחים טעימים, הלצות ושעשועים.

למרבה הפלא, בעוד שארצות הברית מנסה בצורה בוגרת ואחראית להגיע להסכם שיגן בצורה ארעית על קיומה של הישות הציונית מפני סכנה אזורית, ראש הממשלה הישראלית מודיע שהוא לכאורה לא ממש יתרגש גם אם לא תצלח הגישה הדיפלומטית. מי יודע? אולי זה בגלל רצון לעבור לחלופה החלופית, זו שתוודא שקיימים פחות אוייבים מסוכנים שזוממים לפגוע באומה העברית.

ציטוט:

בנט לביידן: לא יקרה שום דבר אם לא תחתום עם האיראנים על הסכם גרעין.

השיחה בין השניים הייתה ידידותית וביידן סיפר בדיחות, אך המחלוקת בנושא איראן נותרה בעינה. בנט אמר שאי-חתימה על הסכם לא תביא בהכרח להסלמה. ביידן אמר שאינו יודע אם יהיה כזה והדגיש שלא יוותר על הקווים האדומים שלו. וגם: בכמה זמן הסכם ירחיק את איראן מפצצה.

עד כאן ציטוט משיחה חברית שלכאורה עברה בעליזות, בנעימות ובקלילות.

סביר שאם יהייה הסכם אז איראן תהייה כאן במתכונתה הנוכחית לעוד כמה זמן. לעומת זאת, זכותם של המנהיגים הפרסיים להחליט בעצמם לגבי גורלם ולהתמיד בסרבנותם. חוץ מזה, לא בטוח שיהיו רבים בעולם הנדהם שבאמת יצטערו על העלמם.

מי שזומם להשמיד יהודים לוקח על עצמו סיכונים קיומיים גדולים, שכן כבר קצת נמאס לנו להיות הקורבנות התמידיים במשך הרבה שנים.

כמובן, היה עדיף שהאנושות תלחם יחד בבורות ובבערות, בקיצוניות, בדלות, במחלות, בבצורות, בהצפות, בזדוניות, בגזענות, ברישעות ובאלימות חסרת התחשבות, אבל עד שמשיח לא יגיע ננסה להסתפק במציאות.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- האיראנים רוקדים על חוט השערה. קישור למאמר בשם- פיתרון או מדון, אסון ויגון? קישור למאמר בשם- אפשרויות חלופיות פחות נעימות. קישור למאמר בשם- משחקים ים תיכוניים. קישור למאמר בשם- הימורים מסוכנים. קישור למאמר בשם- מסרים סותרים לא עוזרים. קישור למאמר בשם- פצצת זמן עשוייה להעלות עשן. קישור למאמר בשם- לאיראן אין הרבה זמן. קישור למאמר בשם- להנחות שגויות יש תוצאות מצערות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן