גזענות ואלימות הן טעות

גזענות ואלימות הן טעות

הטרור היהודי הוא סיכון לאומי, שכן מטרתו להצית עימות אזורי נוראי וזה עשוי להוביל לחורבן שלישי. פשעים מרושעים נעשים על ידי הפוגרומאים, לכאורה בשם האל העברי, זה שמבקש שנבקש שלום באופן תמידי, וזה מאוד בעייתי.

למרבה הצער, לצורך אנוכי הנאשם הפלילי הוציא מהבקבוק וצירף אליו גזען תוקפני מתוך תיקווה למלט עצמו מהרשעה וישיבה מאובטחת במתקן כליאה ציבורי.

בגלל שהעבריין הסידרתי מאוד מפחד מסופו המשפטי הוא לא פועל לרסן את הסוס הפראי, והטרוריסטים היהודים משתוללים. הם מקבלים נשקים מסוכנים מפושעים שמלגלגים על נהלים מסודרים ומעוללים ברישעותם לאחרים מה שלהם לא היה נעים. לא כך פועלים יהודים, ולפיכך הפוגרומאים הם מורדים.

כנראה שהלעיל קורה בשל חוסר הבנה בסיסית בתורת היהודים והעדר יכולת שליטה ביצרים מזיקים ופסולים. חוץ מזה, הנאשם בפלילים לא מעז לעמוד מול שותפיו הפראיים והתוקפניים, שכן כאמור, הוא תלוי בהם כדי לחמוק מהענשה בעוון הפרת די הרבה חוקים.

כשהפושעים לא נעצרים הם משתוללים כאילו אין אלוהים ששופט את כל המעשים או שהמורה יצאה רגע לשירותים. למרבה המזל, באמריקה הרחוקה יש נוצרי ציוני ומוסרי שכן מבין בכתובים ולא מסובך בהליכים, והוא פועל בנחישות כדי לנטרל איומים ולהגן על היהודים.

ציטוט:

ארה”ב מתחילה לבטל ויזות למתנחלים שהוכנסו לרשימה השחורה.

זו הפעם הראשונה בה מוטלות סנקציות מהסוג הזה על מתנחלים מאז ממשל קלינטון. שר החוץ האמריקני בלינקן הסביר כי ישראל צריכה לפעול כדי להעמיד לדין מתנחלים שתוקפים פלסטינים בגדה המערבית, והוסיף: “קרובי משפחה ישירים של אותם אנשים עלולים להיות נתונים לאותן מגבלות”

עד כאן ציטוט.

ראש כנופיית העבריינים מרשה לטרוריסטים גזעניים וחמושים להזיק לאחרים ולפגוע באזרחים? זו זכותו להמשיך לצפצף על חוקים ברבים ולא למנוע חטאים, אבל ללא קשר למחדלי הכזבן הנכלולי בסוף יש תוצאות כואבות לפשעים סידרתיים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- טרור יהודי זה סיכון לאומי. קישור למאמר בשם- למה המורדים הכשרים אלימים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “גזענות ואלימות הן טעות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן