פושעים יביסו חוקים מסוכנים?

פושעים יביסו חוקים מסוכנים?

למרבה הצער, הכנופייה. העבריינית לא האטה, לא בלמה ולא עצרה במירוץ שלה למלט פושע סידרתי מהרשעה וישיבה בתא. אומנם, כל נורות האזהרה היבהבו, המוני אזרחיות ואזרחים ניפנפו בדגלים ומחו, אפילו האמריקאים ביקשו, אבל כולם נכישלו.

למעשה, במקום להתחשב במחאה ובדאגה הקואליציה דהרה קדימה, רמסה ודרסה כל אפשרות לפשרה, ובמעשיה הכוחניים מאוד סיכנה את הדמוקרטיה, ביטחונה, שלומה וחזונה. עכשיו יש לנו בעייה.

ציטוט:

שאלת ההתערבות של בג”ץ בחוקי יסוד צפויה להיהפך למעשית.

שופטי העליון מעולם לא פסלו חוק יסוד, אך כבר הניחו את התשתית לכך. מה יעשו כשיידרשו לדון בעתירות נגד ההפיכה המשטרית? פסיקות קודמות שלהם עשויות ללמד מהי עמדתם בסוגיה.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, יתכן שבית המשפט הגבוה לא יסכים להפוך את הדמוקרטיה לדיקטטורה, אבל לכרגע עוד לא ידוע אם הכנופייה תציית להחלטה או תנסה לצפצף עליה ולבטלה.

נו, טוב. לא משעמם במדינה, וזה מוסיף עניין לחוויה. אולי זה יקח עוד קצת זמן, אבל העם ידיח את העבריין הכזבן שהסית, חטא וגרם לנזק גדול מאוד כאן.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- חוטאים רוצים להכשיר שרצים? קישור למאמר בשם- צוחקים על חוקים, מסתבכים ומקוננים. קישור למאמר בשם- דחייה תגרום סבל לאומה. קישור למאמר בשם- בית המשפט ועבריין נמלט.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “פושעים יביסו חוקים מסוכנים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן