חזונות לאומיים ונאשם בפלילים

חזונות לאומיים ונאשם בפלילים

במגילת העצמאות כתוב שהבית הלאומי שלנו יהייה מדינה שיוויונית ושוחרת שלום, וזה לא מתנוסס שם מהיום.

למרבה הצער, כנופייה עבריינית וחמדנית אוחזת בשילטון, בוגדת בחזון האומה העברית, מסרבת להסדרה מדינית ומאמינה בגישה גזענית, כוחנית ורודנית.

העולם בטח קצת נדהם. מי היה מאמין שצאצאי היהודים הרדופים יטפחו קלגסים אלימים, גזעניים ואכזריים שעושים לאחרים את מה שלהם לא היה נעים? זה עיקר המסר מהכתובים?

קצת חבל שהחוטאים שמתחזים לכשרים עושים לנו בושות ברבים, וגם שואפים לגרום למדינה סיבוכים משפטיים בילאומיים על ידי בנייה והתנחלות בשטחים כבושים.

ציטוט:

המפרציות וארה”ב בהודעה משותפת: “מחויבים לפתרון שתי המדינות”

מדינות המועצה לשיתוף פעולה מפרצי (סעודיה, האמירויות, קטר, בחריין, עומאן וכווית) וארצות הברית פרסמו היום (חמישי) את ההצהרה המשותפת להן, יממה לאחר פסגת שרי החוץ של המדינות שהתקיימה בסעודיה. “הצדדים אישרו את מחויבותם להגיע לשלום צודק, מתמשך ומקיף במזרח התיכון בהתאם לפתרון שתי המדינות, על בסיס קווי 1967′, ובהתאם לסטנדרטיים בינלאומיים ויוזמת השלום הערבית”, נמסר בהודעה. עוד המדינות קראו לישראל להימנע מ”צעדים חד צדדיים” שעשויים לפגוע בסטטוס קוו במקומות הקדושים בירושלים.

עד כאן ציטוט.

מצער לחשוב שבמקום להבין שחשוב להגשים את חזון המייסדים לשיוויון והסדרים העבריינים כנראה יזעקו שאין לגורמים חיצוניים חצופים וסמולנים שום זכות להזכיר לנו מה מופיע במגילה שיסדה מדינה ליהודים.

במציאות, העולם יודע מה כתוב במגילת העצמאות שמפרטת את חזון הציונות, ולא מדובר שם על רודנות, גזענות, הנצחת העימות או סרבנות.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הפושע הסידרתי גורם נזק ממשי. קישור למאמר בשם- מבחן התוצאה חושף בעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

2 thoughts on “חזונות לאומיים ונאשם בפלילים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן