טיול פרידה וחזרה למחילה

טיול פרידה וחזרה למחילה

ציוני שוויוני, חברתי, אנושי ודמוקרטי נאלץ פעם להסביר לאוייבי ישראל שאיננו רק טובים בכיפת הגנה יעילה אלא גם בהשכמה נחושה על הקמים להרע.

מאז שעמיר הסביר לנסראללה שלא כדאי להציק לאומה חמושה ונחושה שכבר מספיק סבלה המסכן חי במחילה, ורק מידי פעם הוא מגיח מימנה לאיזה משימה חשובה או לפגישה דחופה.

לנוכח רצונה העיקש של איראן להמשיך לנסות ולפתח נשק הרסני שיאיים על יציבות הסביבה וקיומה שלה, יש אפשרות מדאיגה שישראל תבצע פעולה לא נעימה שתנטרל את הסכנה.

נו, טוב, אז לפני שיהייה מאוחר מידי נסראללה גח מהמחילה וחש לטהראן לפגישת פרידה, וגם לברר מה הוא אמור לעשות במידה והמממנת שלו לפתע הופכת להיסטוריה.

סביר שמארחיו של הגיבור שדר בחפירה מפאת החרדה ישביעו אותו לפעול בצורה אלימה כדי להביע נקמה על הפיכתם האפשרית לשממה עשנה.

מאוד יתכן שטרוריסט שממומן על ידי איראן ביד נדיבה יבטיח למפעיליו החרדים לציית להנחייה, אבל בתום האירוע תבוא פרידה, הבחור יזחל בחזרה למאורתו הבצורה, ולא בטוח שהוא באמת יפעל בבוא השעה, שכן ברור לו שהדבר עשוי להביא לפגיעה נוראה ועצובה בלבנון כולה.

ציטוט:

עזב את הבונקר: הנסיעה הסודית של נסראללה לאירן.
בצעד חריג מזכ”ל חיזבאללה ביקר לפני חודשיים בטהרן • משמרות המהפכה ביקשו מנסראללה תיאום של תגובה למקרה שישראל תחליט לתקוף את מתקני הגרעין.

עד כאן ציטוט.

כאמור, זה בסדר גמור שנסראללה יצא מהמחילה ונסע להיפרד ממי שנתן לו פרנסה, אבל אם הזד המדושן יראה שאיראן איננה לא בטוח שגם הוא ירצה לעלות בסערה השמיימה. למעשה, בדיוק בגלל זה הגיבור האמיץ חי שנים במאורה, חש חרדה קיומית מתמידה, ובצאתו מביט בדאגה רבה לרקיע.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- החלטות גורליות במדינות רחוקות. קישור למאמר בשם- האיראנים רוקדים על חוט השערה. קישור למאמר בשם- פיתרון או מדון, אסון ויגון? קישור למאמר בשם- אפשרויות חלופיות פחות נעימות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן