מיקרוסופט שוקלת לרכוש את דיסקורד תמורת 10 מיליארד דולר

מיקרוסופט שוקלת לרכוש את דיסקורד תמורת 10 מיליארד דולר

דיסקורד, אפליקציית המסרים שעלתה לכוכבת המשחקים כמותה בשנים האחרונות, שוחחה עם קונים פוטנציאליים בחודשים האחרונים ואחד מבעלי העניין העיקריים היו מיקרוסופט, על פי גורמים הבקיאים בנושא שדיברו עם התקשורת בצפון אמריקה בלומברג.

חברת רדמונד, שהוציאה זה עתה 7.5 מיליארד לרכישת בת’סדה וקטלוג משחקי הווידיאו הענק שלה עם כמה מהזכייניות האיקוניות ביותר בשוק, תהיה מוכנה לשלם יותר מ -10 מיליארד דולר עבור דיסקורד.

שום דבר אינו סופי ודיסקורד יכול להחליט לצאת לציבור במקום למכור

VentureBeat דיווחה בעבר שדיסקורד בוחנת את המכירה של מיליוני הדולרים בעקבות העניין שהראו כמה רוכשים, וכנראה שהיא הייתה מבטיחה לדון במכירה באופן בלעדי עם אחד מהם, והציעה שההסכם עשוי להיות קרוב.

עם זאת, בבלומברג הם מסבירים כי המכירה אינה קרובה, ולמעשה, סביר הרבה יותר שהחברה תחליט לצאת לציבור במקום למכור. שווי הדיסקורד הוערך בשנה שעברה בשבעה מיליארד דולר והניב רווחים של כ -130 מיליון דולר, אם כי למרות זאת הם עדיין לא רווחיים.

“הגיימרים רפיון” דיווחו על יותר מ -250 מיליון משתמשים רשומים בשנת 2019, וכבר יש להם כ -140 מיליון משתמשים פעילים בחודש. לאחר הערכת השווי האחרונה שלהם הם גבו השקעות של 100 מיליון דולר.

שירות המסנג’רים, החינמי לחלוטין עבור רוב המשתמשים, מפקיד כסף באמצעות מנויי ה- Nitro שלו, המציעים תכונות מתקדמות, חבילות מדבקות ועוד. הדיסקורד שוחרר רק בשנת 2015 ומאז צמיחתה הייתה מטאורית. האפליקציה חוצה פלטפורמות וזמינה באינטרנט, בשולחן העבודה וב- iOS ו- Android.

בשנים האחרונות הם מוסיפים פונקציות ומציעים משרתי צ’אט קולי בחינם, חיבורים ייעודיים, שיחות ישירות, לתמיכה בשיחות וידאו ומסך משותף. יש להם גם ממשק API בחינם, GameBridge, המאפשר למפתחי משחקים להוסיף אינטגרציה מקורית ל- Discord.

 

אליאור סרור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן