מדינה שלמה הפכה לחולדה לבנה

מדינה שלמה הפכה לחולדה לבנה

למרבה החרדה מסתבר שהנאשם בפלילים לכאורה הפך את ישראל למעבדה ואת תושביה לשפני ניסוי, שלא לומר לחולדה לבנה, רק שהוא כנראה שכח לספר על כך לפרהסיה, שכביכול רומתה.

סך הכל, הדבר נעשה בלי שהציבור בכלל ידע, וגם הוטל חיסיון משונה על הדיונים בנושא לשלושים שנה. מעניין למה.

ציטוט:

חשיפה | המדען הראשי של ‘פייזר’ בהקלטה: “ישראל היא סוג של מעבדה”.

סגן נשיא ‘פייזר’ והמדען הראשי בחברה, ד”ר פיליפ דורמיצר, נשמע בהקלטה שחשפנו הערב ב”אולפן שישי” מתייחס לישראל כמעבדה • “בשלב מוקדם של המגפה יצרנו קשר עם משרד הבריאות הישראלי, כך שיש לנו סוג של מעבדה שבה אנחנו רואים את האפקט של החיסון יורד” • עוד הדגיש בדבריו כי ישראל התחייבה שתחסן את אזרחיה באופן בלעדי עם חיסוני פייזר.

עד כאן ציטוט.

איזה מזל שהניסוי הסמוי הצליח, והאומה שנבחרה בלי שידעה שרדה. סך הכל, הספיקה לנו שואה אחת, לא צריך שנייה. מה היה קורה אם החיסון הבילתי מוכר היה גורם לנזק משמעותי לבריאות המדינה או חלילה למיתה של רוב תושביה? הנאשם היה מודה באשמה ומבקש יפה סליחה?

איך זה שפושע הימר בגורלה ובריאותה של אומה שלמה בלי שהציבור ידע? האם הממשלה הרעננה תזדרז לעצור את העבריין המסוכן ולהושיבו אחר כבוד בתא עד לתום הבדיקה המעמיקה, היסודית והארוכה?

קישור למאמר ב-N12.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן