אולי השם ירחם

אולי השם ירחם

חלילה, החרדים שמשתמטים מעלייה על מדים ולא מגדלים ביכורים יום אחד יתעצבנו על המדינה ולא ישתפו עם הדמוקרטיה פעולה. מי יגן על האומה ויפרנס אותה?

האם השכינה תשלח לנו ישועה והצלה לאחר תפילה המונית ברחבה, שכמובן טוהרה מנוכחותה המטרידה של כל מי שהיא בת חווה שלא באשמתה?

למרבה השמחה, החילונים מאוד ישמחו לשרת את המתחזים ליהודים, לסכן בעבורם את החיים בטנקים או במטוסים, לשמור להם על מאחזים שאינם חוקיים, להעביר להם תקציבים נדיבים ולתת להם לעשות כל מה שהם רוצים.

יתרה מכך, החילוניות הנאות בטח יהנו לא להוציא יותר כסף על איפור, תספורות מרשימות או נעליים יפות. הן תישמחנה לשבת בספסלים האחוריים בשקט צנוע מבלי להשמיע זמירות, לכסות את כל הגוף בשכבות, לגלח את השערות ולחבוש פאות.

החילונים שיהפכו לאברכים יהיו מאושרים שלא צריך לעלות על מדים וניתן להתפרנס ממילמול פסוקים ישנים בתנאים נוחים. סך הכל, זה קל יותר מאשר להגן על מדינת היהודים מזדים מפחידים או חלילה לסכן את החיים.

על היהודים כנראה ישמור השוכן במרומים, שגם ישלח להם מזונות חדגוניים מהשחקים ויעלים סיכונים קיומיים. אם זה במקרה לא יקרה יהייה כמובן ניתן להאשים את החילונים או את הדמוקרטים הציוניים ולספר שהם לא מספיק כשרים, אפילו שכנראה שלא ישארו בארץ הרבה כאלה בוגדים.

ציטוט:

ההסכם עם סמוטריץ’: הרב הצבאי יוכפף לרבנות ולא לרמטכ”ל.

עד כאן ציטוט.

מעניין מה יהייה מצבנו הלאומי והכלכלי כאשר חצי ילמדו תורה וחצי ישתמטו ויסחטו? אולי השם ירחם, יגן עלינו מאויבינו, ילחם בעבורנו, יפרנס וישלם?

מסתבר שהמאבק האמיתי אינו בין הצד שמאמין בהסדר אזורי לבין מי שסבור שהחזון הציוני אינו מספיק גזעני, שתלטני וכוחני. דומה שהשאלה האמיתית שניצבת בפני העם הישראלי היא אם להיות דמוקרטי, שוחר שלום, שוויוני ומוסרי או דתי, עברייני, לוחמני, רודני וגזעני.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- מלאכת ההרקבה מעוררת דאגה. קישור למאמר בשם- פתיל קצר, נפץ ובג”צ. קישור למאמר בשם- בגידה בחזון המדינה? קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי מהווה סיכון ממשי. קישור למאמר בשם- .מגילת ההתגברות. קישור למאמר בשם- חיות, אחריות, עבריינות ושחיתות. קישור למאמר בשם- פושעים סידרתיים דורסים חוקים? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “אולי השם ירחם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן