אולי כלום לא היה אבל תבוא הרשעה

אולי כלום לא היה אבל תבוא הרשעה

התיק הראשון כנגד הנאשם הפלילי יסתיים בהרשעה, וזאת על אף הרעש התקשורתי, הצרחות והזעקות הרמות שבאות משותפיו של העבריין הסידרתי, והמסע הנכלולי להנדס את תודעתו של העם הישראלי.

מי מאמין או מאמינה שמוסדות הדמוקרטיה לכאורה ישבו במתפרה וסתם ייצרו לפושע חליפה?

האם יש אפשרות סבירה לצאת בשלום מסיבוך בשלושה כיתבי אשמה חמורים ומסקנותיהן של שתי ועדות חקירה, שיחשפו גרימת אסון נורא בחוסר אחריות משווע לצרכי פוליטיקה ובגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה? מה גבי הפרת ההבטחה לציית לחוקי המדינה ורק לפעול לטובתה?

נו, טוב. אולי זו כוחה של אמונה והסתה ובגלל זה לעבריין יש שרידי אהדה, אבל במציאות המחזה יסתיים במתקן כליאה. ברוך השם, יש המון חטאים חמורים גם אם הייתה שגיאה קלה לגבי מועדה המדוייק של איזה פגישה.

לבית המשפט יש די עדויות מרשיעות מכל מיני מקורות שמראות שהנאשם עסק בפעילויות שאינן חוקיות. טעות אפשרית של התביעה לגבי התאריך המדוייק שבו בוצעו העבירות או חולקו ההוראות הפסולות לא ממש ישנה את התוצאות.

ציטוט:

פילבר: “מטרת העל של נתניהו הייתה מעורבותו בשוק התקשורת”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, כלל לא משנה מתי הייתה פגישה. מה שבאמת יקבע זה מעורבות פסולה, שחיתות מזיקה, שוחד, מירמה, בגידה בשבועת הנאמונות שניתנה והפרת החוק במדינה.

בקיצור, המסע הצרחני להנדסת תודעה והטענה שלכאורה כלום לא היה אינו ממש משכנע, שכן ההליך בערכאה יוביל את הנאשם לישיבה במתקן כליאה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- ממשלה יעילה לוחמת בפשע. קישור למאמר בשם- חטאים, פשעים ושבועת אמונים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “אולי כלום לא היה אבל תבוא הרשעה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן