אופוזיציה מנוסה ופושע שיורשע

אופוזיציה מנוסה ופושע שיורשע

לא רק שאנו לכאורה אומה שנבחרה לגורלה הנפלא, גם הפוליטיקה הישראלית היא די ייחודית ואין כמוה.

מי היה מאמין שסיוע במאבק להושעת החזון הציוני מעונשו של פושע סידרתי יגיע מחברו הנאמן לשעבר של העבריין הכזבן?

כנראה שצריך להודות לליברמן, אפילו שמעשיו גרמו למשבר קטן שלא תוכנן או הובן. סך הכל, אין באמת סיבה לתת לפושע הסידרתי למשוך עוד זמן. כבר מספיק נזק הוא עשה כאן.

ציטוט:

מסתבר שליברמן, שמלכתחילה לא רצה להיות חלק של כל פשרה עם בנימין נתניהו שייתכן ותיתפר בבית הנשיא, גם לא היה מוכן להישאר בתפקיד של צופה פסיבי ולתת להסכמות לקרות. מי שנהנה בין היתר ממודיעין מסועף ומדויק כמעט בכל מפלגות המערכת, כולל אלה שבהן לא מחבבים אותו במיוחד (וזה הדדי, יש ציין), היה ער למתרחש עמוק עמוק מתחת לפני השטח.

הוא אסף פרטים וחיכה לרגע המתאים כדי לפוצץ את מה שנתפס בעיניו כאסון פוליטי רבתי: ההסכמה בין נתניהו, יאיר לפיד ובני גנץ בחסות בית הנשיא. ההסכמה שאילו הייתה נסגרת וננעלת, הייתה מעניקה יציבות לממשלת נתניהו, תפקיד שר ליו”ר ש”ס ח”כ אריה דרעי, תמונת ניצחון לראשי האופוזיציה ואפילו סוג של פרס ניחומים לשר המשפטים, יריב לוין. את כל אלה ליברמן, שאינו מעוניין בפשרות עם נתניהו אלא בעיקר בהפלתו, היה נחוש לטרפד.

עד כאן ציטוט.

בעוד שבני, בוז’י ויאיר התאמצו לפעול באחריות ובממלכתיות למען הציונות, מי שמכיר את הנאשם בפלילים הרבה שנים כנראה הבין שאי אפשר לסמוך על כזבנים סידרתיים גם כשהם חותמים הסכמים או מבטיחים גבעות והרים.

אחרי שישקע האבק וקצת ירגעו העצבים המתוחים יתכן שתבוא הבנה שהנאשם בפלילים כבר בעצם רימה גם את יאיר וגם את בני בצורה אנוכית, מעליבה ובוטה, כך שאולי באמת חבל לחזור על ניסוי שבעבר כבר פוצץ את המעבדה.

קישור למאמר בוואלה.קישור למאמר בשם- במבחן התוצאה הכנופייה כשלה. קישור למאמר בשם- שימור הדמוקרטיה או מיגור הדיקטטורה? קישור למאמר בשם- הדמוקטטורה מפגינה את כוחה.

.ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן