איך משכנעים עם טיעונים ריקים?

איך משכנעים עם טיעונים ריקים?

הנאשם בפלילים, זה העבריין הסידרתי שמתאמץ לתקוע לממשלה מקלות בגלגלים, כמו גם הטרוריסטים ששולטים בלבנונים באמצעים אלימים בעזרת כספים וסייענים איראנים, בטח מאוד מרוצים שברגע האחרון לפתע יש קשיים.

הישראלים לא ממש מתרגשים מהעיכובים. למעשה, אם השכנים רוצים להמשיך בדיונים עוד כמה שנים, להיות סרבניים או שהם לא מעוניינים במזומנים והסכמים, אפשר להמתין בסבלנות ולהיות רגועים עד שפעם אולי ייסגרו כל הפרטים.

ציטוט:

גורם מדיני בכיר: ישראל עודכנה בהערות לבנון להסכם – ודוחה אותן.
על פי הגורם, ראש הממשלה יאיר לפיד עודכן בפרטי “השינויים המהותיים” החדשים שלבנון מבקשת לעשות בהסכם על הגבול הימי – והורה לצוות המו”מ לדחות אותם. “לפיד הבהיר שישראל לא תתפשר על האינטרסים הביטחוניים והכלכליים שלה בשום אופן, גם אם זה אומר שלא יהיה הסכם בקרוב”.

ציטוט:

אנרג’יאן הודיעה על גילוי גז נוסף במאגר בשטח ישראל.
חברת הגז שמחזיקה במאגרים כריש-תנין הודיעה כי ספינת הקידוח שלה מצאה 7-15 BCM במאגר הרמס • החברה תעבור לקדוח במאגר זאוס, שם צפויים להימצא 10-12 BCM • מדובר בכמויות שיכולות להעיד על הימצאות גז נוסף באזור.

עד כאן ציטוט.

נו, טוב. עכשיו כבר אין ברירה ומי שסתם זעק והאשים את יאיר על שהוא לכאורה נכנע לטרור עכשיו יצטרך למצוא סיבה רעננה, אמינה וקצת יותר משכנעת, כמובן, במידה והנאשם הפלילי רוצה לנסות לשכנע את העם במי יותר כדאי לבחור.

חבל שכזבים, שקרים, אישומים ריקים וטיפוח פחדים קיומיים כבר לא ממש משכנעים את המפקפקות והמפקפקים בכזבנים סידרתיים שמסובכים עד צוואר בהליכים משפטיים. פעם היה למוכר הרהיטים הרהוט יותר קל לרמות את הישראליות והישראלים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר ב- N12 קישור למאמר בשם- אולי טענה ריקה עדיפה מדממה. קישור למאמר בשם- הפושע מזיק בכוונה? קישור למאמר בשם- למה העבריין הסידרתי מזיק למדינה? קישור למאמר בשם- החזון לציון כולל עוון וקלון? קישור למאמר בשם- פושעים עברייניים, טריקים ושטיקים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן