באתי, קילקלתי, נפלתי.

באתי, קילקלתי, נפלתי.

קיסר רומאי פעם התרברב בציבורי- ויני, וידי, ויצ’י. באתי, ראיתי ניצחתי. יתכן שהחריזה או הכוחנות הבוטה גרמו למשפט להפוך להיסטוריה.

לאחרונה פורסם שיצא ספר עם תירוצים מרהיבים שכתב עבריין מפורסם הנאשם בפלילים. מי יודע? אולי גם הוא רוצה להשאיר חותם כלשהו בעולם, כאילו שלא די בנזק שהוא כבר יזם וגרם?

ציטוט:

‘אמרתי לשרה: אולי אתפטר’. נחשף קטע מספרו החדש של בנימין נתניהו.
ספרו החדש של בנימין נתניהו כבר מוצע לרכישה מוקדמת באתר אמזון. “אחד המנהיגים האדירים ומלאי התבונה של זמננו”.

ספרו החדש של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, “ביבי – סיפור חיי”, ייצא לאור ב-22 בנובמבר 2022, אולם כבר כעת ניתן לבצע הזמנה מוקדמת לגרסה האנגלית של הספר.

עד כאן ציטוט מעורר התפעלות, אפילו שהפירסומת העצמית לא ממש תואמת למציאות, אולי בגלל הכזבנות.

אולי אפשר להציע כותרות יותר ראויות ומתאימות?

במקום להסתפק בשתי מילים- הסיפור שלי, אפשר לכתוב- הסיפורים, העלילות והאגדות שלי, שהרי זה שם הרבה יותר מרשים, ואפילו כבר מוכר לצופות ולצופים מאז הרבה שנים .

יתכן שאם היינו ברומא העתיקה אזי הקיסר לשעבר, זה המודח הנאשם בפלילים שטרם נאסר או הושם במעצר, היה אומר- השמצתי, הכפשתי, פילגתי, סיכסכתי, איימתי, כבשתי, כשלתי, חטאתי, נחשפתי והודחתי?

סביר שההכנסות ממכירת ספר האגדות המשעשע ישמשו לקניית משקאות משכרים, ואולי האסיר יקבל תקציב משופר לקניות בקנטינה ויהנה מממתקים.

במחשבה שנייה, לא בטוח שזה ממש ראוי שפושעים יעשו רווחים ממכירת התיאורים הספרותיים של החטאים, אבל למרבה הצער עבריינים סידרתיים לא תמיד מתחשבים בחוקים כמו שהם מתעניינים ברווחים, ואולי אפילו יהיו מזה גם סרטי פעולה מרתקים. סך הכל? מי בעולם לא יתעניין במוכר רהיטים רהוט ומוכשר ששקוע עד צוואר בהליכים?

קישור למאמר ערוץ 7. קישור למאמר בשם- נאשם בפלילים ופודלים צייתניים. קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי הוא עבריין סידרתי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

3 thoughts on “באתי, קילקלתי, נפלתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן