בגידה, עריקה, איומים וסחיטה

בגידה, עריקה, איומים וסחיטה

שבועת האמונים של חברי כנסת, כולל זו של הנאשם בשלל תיקים פליליים, ואפילו ההבטחה לציית לחוקים ולפעול למען המדינה לא ממש כובדה על ידי חברי וחברות הכנופייה, שכן אך לאחרונה ראינו בגידה, מרידה וגרימת נזק לאומה בכוונת תחילה.

כאילו שלא מספיקים אישומים מביכים, חשדות חמורים לפגיעה בביטחון מדינת היהודים בעבור מזומנים ומותם המיותר של עשרות חוגגים, העבריין הסידרתי ממשיך להקריב אחרות ואחרים לצרכים אנוכיים, שלא לדבר על הנזקים הלאומיים. למה לא עוצרים עבריינים מסוכנים שממשיכים להזיק לאחרות ולאחרים?

בזכות מוכר רהיטים רהוט ונכלולי, זה הנאשם שלאחר ההרשעה יבלה זמן מאחורי סורגים, הצופות הנדהמות והצופים ההמומים ראו בגידות, מרידות ואפילו ויתור על השטחים, דבר שכנראה קצת יפגע באורח החיים התקין של המון מתנחלות ומתנחלים, או שאולי צריך לומר- המיעוט היהודי בפלסטין.

לדיברי הנציגות והנציגים, לכנופייה העבריינית לא אכפת לפגוע במדינה העברית, וזה קצת סותר את שבועת הנאמנות החגיגית. מה שחשוב לעברייניות ולעבריינים זה לפגוע במנהלים, ואין להן ולהן כאבי בטן בגלל חיילים או מתנחלות ומתנחלים שהפכו בהצבעה אחת לפלסטיניות ופלסטינים.

אולי כדי להסביר לכל האזרחיות והאזרחים שלמרבה הצער בגידה בשבועת הנאמנות שניתנה אינה הבעייה היחידה, היום התנדבה מורדת בוגדת לגלות שהיא, כמו גם מפעילה, משתמשת בסחיטה ואיומים, שלא לומר עושה מעשים לא חוקיים, ועוד ברבים.

ציטוט:

עידית סילמן לסביבתה: אורבך לא ידון בהפרשתי – יודעת דברים על התנהלותו הכלכלית.

חברת הכנסת עידית סילמן אמרה למקורביה שחברה למפלגת ימינה, חה”כ ניר אורבך, לא יכנס את ועדת הכנסת כדי לדון בהפרשתה מהמפלגה “כי היא יודעת דברים על התנהלותו הכלכלית כמנכ”ל הבית היהודי”, כך על פי פרסום של העיתונאי יניר קוזין בגל”צ הבוקר (רביעי). אותם גורמים עימם שוחחה סילמן טענו: “אורבך לא יעשה לה את זה. הוא יודע טוב מאד שלא כדאי להדיח אותה מוועדת הבריאות או להפריש אותה מהסיעה”.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, חברת הכנסת החסינה כבייכול מודה שהיא לכאורה יודעת על עבירה שעליה משום מה לא סיפרה למשטרה, אולי בגלל שציפתה לרגע בו תוכל לעשות שימוש נלוז באיומים וסחיטה אל מול המדינה התמהה.

מעניין אם המורדת הבוגדת חסינה מפני תביעה, שכן היא לכאורה שלחה איומים וביצעה נסיון סחיטה בפרהסיה. סביר שתשמע מימנה הכחשה תקיפה לידיעה המביכה והמפלילה, אבל זה עדיין לא אומר שאין בעייה.

אולי כדאי שמישהו יסביר לעריקה החולמנית והצייתנית שמזה הרבה שנים הנאשם בפלילים נוהג להשתמש באנשים לצרכים אישיים נכלוליים, ושהוא כבר לעולם לא יהייה בעמדה לחלק תפקידים אלא יקום מוקדם לספירת הסוהרים החביבים. זה בגלל שלל האישומים הפליליים, ושתי ועדות החקירה שיגלו פשעים הרבה יותר חמורים.

מי שמאמין או מאמינה שהנאשם שמסובך עד צוואר בערכאה ישוב להנהגת המדינה כנראה מטפח או מטפחת הזייה. מצד שני, מאוד יתכן שהתופעה המשונה מתקיימת מחמת הסתה מתמידה כנגד הדמוקרטיה וחזונה, תאווה חסרת שליטה לקידום בעבודה, או סתם צייתנות עיוורת ונאמנה למי שמפעיל את הבובה שאמינותה הציבורית לאחרונה קצת נשרפה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- היום הימין הקים את פלסטין קישור למאמר בשם- מרדנות תקדם את הציונות. קישור למאמר בשם- שריפת המדינה זו מזימה שפויה? קישור למאמר בשם- העבריינים מפקירים את השטחים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “בגידה, עריקה, איומים וסחיטה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן