בדיקה וחקירה יחשפו רשע?

בדיקה וחקירה יחשפו רשע?

נראה שציר הרשע מסתבך בפשע. סך הכל, יש בשכונה הרבה פעילות אלימה ומזיקה בתקופה האחרונה, וזו בעייה עולמית שצריכה לבוא על פתרונה.

מי שאחראי לרצח עם בסוריה ובאוקראינה לכאורה מנסה לעורר שנאה כנגד היהודים כאילו שהוא שה תמים? ממש מדהים. מעניין איך רשעים תמיד מנסים להאשים את העיברים בעוד שהם עצמם פושעים. נו, טוב. כנראה שקשה להפטר מהרגלים מגונים.

מי יודע? אולי בעזרת החברים האיראנים והידידים הדרום אפריקנים הצאר ששולט ברוסים גם יאשים את קורבנות הנאצים על שהם כביכול רוצחים את התוקפים שטובחים בהם ללא רחמים?

ציטוט:

דרישה בארה”ב: “לחקור את הקשר בין רוסיה להפגנות נגד המלחמה בעזה”
ננסי פלוסי, יו”ר בית הנבחרים לשעבר, קראה ל-FBI לחקור מהיכן הגיע המימון לכמה מההפגנות – והבהירה: “חלק מהמפגינים קשורים לרוסיה. לקרוא להפסקת אש זה המסר של פוטין”. וגם: הדו”ח של הבית הלבן שתקף את רוסיה על מימון ודחיפה ישירה של פעילות אנטישמית ואנטי-ישראלית.

עד כאן ציטוט שלכאורה חושף עבריינות, שתלטנות, נכלוליות וחוצפנות.

טוב שיחשפו הקשרים בין המוסתים למסיתים, וכך העולם יבין מי הטובים ומי הזדים הרשעים, אלה שמעודדים שנאה לאחרים ומארגנים עימותים אלימים כאילו שאין אלוהים או חוקים תרבותיים.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת למאמר יצרה בינה כתבתינו הפעילה, שהיא בעצם מכונה נטולת רצון משל עצמה או אפילו דיעה. במציאות שאינה יצירה הזוייה, חברי ציר הרשע כנראה לא היו מהמרים על גורלם בפני מצלמה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- פוזה מאיימת ותמונה מזוייפת. קישור למאמר בשם- הצאר אנטישמי לצורך כלכלי? קישור למאמר בשם- למלחמות יש סיבות כלכליות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן