ביריונים מעדיפים אמצעים כוחניים

ביריונים מעדיפים אמצעים כוחניים

מלחמה עושים רק אם יש סכנה ואין ברירה, או שלא קיימת מוכנות להידברות ואין אפשרות להגיע לפשרה.
בשלב הזה, יש סכנה גדולה ואין מוכנות להסדרה, וזה קצת בעייה.

ציטוט:

שגריר איראן בסוריה ל”אל-ג’זירה”: ארה”ב העבירה מסר ובו הצעה להסדר אזורי.

שגריר איראן בסוריה, חוסיין אכברי, אמר לרשת “אל-ג’זירה” הקטארית כי ארה”ב העבירה לפני עשרה ימים מסר לטהראן באמצעות מדינה במפרץ ובו הצעה להסדר אזורי. לדבריו, ההצעה כוללת בשלב ראשון את אי-הרחבת המלחמה כבסיס לתהליך של פתרון משברים באזור. בדיווח נאמר עוד כי איראן העבירה דרך המדינה במפרץ מסר בחזרה לוושינגטון ולפיו בעלות הברית של טהראן עצמאיות ואיראן לא יכולה להחליט עבורן.

ציטוט:

הנהגת איראן זוממת מזה זמן לפתח נשק מאוד מסוכן, וההתרסה החצופה שלה עלולה חלילה קצת לשנות את המצב בטהראן.

סך הכל, שתי מעצמות, שלפי מקורות זרות הן חמושות, מאומנות, מיומנות ומצויידות ביכולות מפחידות, כבר הודיעו ברבים כמה וכמה פעמים שהן לא יאפשרו לפרסים לפתח נשקים שיאיימו על שלום העולם והאנשים התרבותיים, אלה שלא מאמינים ברצח של אחרים רק מחמת היות קצת שונים.

לפי הדיווחים האחרונים המנהיגים האיראנים כנראה סבורים בטעות שהעולם החופשי יאפשר להם להיות מסוכנים ולא רק מעצבנים, אבל הם טועים.

עד כאן ציטוט.

נו, טוב. חשוב לנטרל איומים מפחידים לפני שהם הופכים מזיקים, וטוב שהעולם ידע שנעשו כל המאמצים הדיפלומטיים האפשריים במאמץ להימנע משימוש באמצעים יעילים שאינם מילוליים.

האיראנים מספרים שמי שהם מממנים, מאמנים, מציידים ומדריכים לכאורה כולל משרתים שהם בעצם עצמאיים? אם זה המצב, אז כנראה שלא תהייה להם בעייה אם הזדים החופשיים כבר לא יהיו קיימים. סך הכל, מדוע שיהייה אכפת להם מאחרים?

חוץ מזה, ביריונים אלימים בדרך כלל לא ממש מתרשמים ממילים, ולכן לפעמים יש צורך לדבר עימם בשפה שהם מבינים.

יתכן שלא יספיק להעניש את הטרוריסטים בעזה שקיבלו הדרכה וציוד מהאיראנים, ומימון באישור הנאשם בפלילים, ותהייה דוגמה מאירת עיניים לכל הזוממים להזיק לאחרים.

הערה אחרונה: כתבתנו בינה מייצרת תמונות מזוייפות, והיא מכונה נטולת תובנה. בעברית קלה, אין שום קשר בין המזרח התיכון למערב הפרוע. במציאות, איננו חיים בסרט ישן והצילום המשכנע לא מייצג את האמת.

קישור לידיעה מהארץ. קישור למאמר בשם- סיכונים אובדניים. קישור למאמר בשם- רק בתימן יעלה עשן? קישור למאמר בשם- התגרות עלולה להביא לעימות. קישור למאמר בשם- אין ברירה אלא לנטרל סכנה

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן