בכל דור ודור בא גל של מרור

בכל דור ודור בא גל של מרור

ההתקפות, המזימות והסכנות לדמוקטיה הציונית, לחזונה השוויוני ולדרכה שוחרת ההסדרה האזורית לא פסקו, נעלמו, חדלו או נמוגו. מה אפשר לומר? זו בעייה קצת מציקה, אבל לא סופנית.

למעשה, הנסיון המר שלנו שוב ושוב מזכיר לסועדות ולסועדים בזמן מועדים חגיגיים שבכל דור חייבים להיות עירניים ומוכנים לתעלוליהם המזיקים של ברואות וברואים שאינם לגמרי כשרות וכשרים. הצרות באות בגלים, ובהפוגות אנו דואגות ודואגים שיבואו נחשולים נוספים. ככה זה כששטים בנהר החיים. לפעמים כל הזמן יש טילטולים.

ציטוט:

פרסום ראשון: שקד ניהלה מגעים עם הליכוד ביום שבו סילמן הודיעה על פרישה.
האם בליכוד פספסו הזדמנות לפרק את ימינה? אחרי המשא ומתן עם עידית סילמן, גם איילת שקד ניהלה מגעים על עריקה לליכוד • הדלת בין הצדדים לא נטרקה סופית.

עד כאן ציטוט שאולי מעיד על נאמנות, אמינות, רעות, שותפות וממלכתיות מלאת אחריות.

כזכור לזוכרות המופתעות ולהמומים המזועזעים, הנאשם בפלילים הצליח לאחרונה לשכנע בוגדת שהוא לכאורה יתן לה תפקידים רמים בעוד שבמציאות הוא בעצם מסובך עד צוואר בהליכים משפטיים ויורשע על ידי שופטות ושופטים.

העריקה הכריזה להגנתה: אינני יכולה עוד, וכנראה שהיא החליטה למרוד ולבגוד, ובכך להוסיף לעצמה הוד וכבוד. מעניין אם הבוגדת קצת תתאכזב לאחר שתבין שמי שהבטיח לה פיתויים בעצם יורשע בבית דין?

בגידה בעבור הבטחה למשרה זו פעולה חוקית, ראוייה ותקינה? בגידה וחבירה לנאשם בפלילים בעבור רווחים אישיים מעידה על ערכים נשגבים? כנראה שעל הקושיות הללו יענו הבוחרות והבוחרים שאולי מעריכות ומעריכים מאוויים אישים ואנוכיים אצל נבחרות ונבחרים.

כזכור לזוכרות ולזוכרים, פעם עורכת הדין אורלי הנאה בגדה, ערקה וחברה בשקיקה לנאשם בפלילים כדי לקדם את עצמה, ומאז היא כנראה לא ממש שמחה. האם עוד בנות רוצות להנות כמוה? האם הציבור יקבל עוד בגידה בהבנה וצהלה? כולם רוצים בשובה של הכנופיה המזיקה עם שלל כיתבי האשמה? חבירה לנאשם פלילי במודע זה צעד מלא חוכמה ותבונה שיביא קידום בעבודה?

המחשבה על חבירה לנאשם בשלל תיקים פליליים שגם חשוד באישור לרמיסת יותר מידי מאמינים במקומות דחוקים לצרכים פוליטיים ואישר מכירת צוללות מסוכנות בעבור רווחים אישים בלי שבמשרד הביטחון יודעים חושף מצויין את טיבה של מי שפעם הייתה שרת המשפטים, וחברה קרובה של עוד פושעים חרמניים ונכלוליים.

נו? אז למה השרה הקרה מחכה? למה היא לא מפרקת את הממשלה בעזרת איזה טענה ריקה או סיפור לגבי הדריכה על האצבע הערכית הקטנה ששברה אותה? מה, יתכן שהיא מבינה כיצד תגיב לכך הפרהסיה הזעופה?

בעזרת השם, הממשלה תסיים את ימיה על אף הטלטלות בזמן המסע. סך הכל, עוד סבב בחירות יהייה דבר מאוד יקר, מיותר ורע שלא ממש ישנה את התמונה. במבחן התוצאה ועל אף הידיעה המלהיבה, הלאומנית היפה עוד לא עזבה את כסאה בממשלה, ולכן יתכן שהיא קולטת שצעד כזה עלול להעלים לה את קריירה.

גם בגידה ועריקה לא יעזרו למי שחטא לחמוק מישיבה בתא. הנאשם הפלילי עדיין יורשע ויוכנס למכלאה, על אף ההסתה המתמידה לסרבנות, לגזענות ולשנאה, שהן לא ממש דרכה של האומה או מצוותה של תורה.

חלילה יבואו בגידות, עריקות ובחירות, זה רק אומר שיאיר ינהל ישיבות ממשלתיות ונהייה בידיים טובות. לעומתו, הנאשם הפלילי כבר לא יחלק משרות, הבטחות ריקות או הטבות מושחתות שאינן חוקיות אלא יקום מוקדם בבוקר לספירות ואז כנראה יהייה פנוי להרהר בגעגועים בתקופות קצת יותר יפות ולהעלות זיכרונות.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- מעשה בוגדני לא ישנה את החזון הציוני. קישור למאמר בשם- הרשעה קצת תפריע לחגיגה. קישור למאמר בשם- בגידה לא תמנע הרשעה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן