בצלאל מזלזל באל?

בצלאל מזלזל באל?

אוי ואבוי האמריקאים אמרו לישראלים את האמת בפנים, וזה לא ממש נעים. מצד שני, אולי זה בעצם טוב שנבין מחברים קרובים את מה שאיננו יודעים לבד מחמת היותנו מנומנמים, עסוקים, טרודים או סתם אדישים.

מי יודע? אולי בקרוב נשמע את הגזענים העברייניים שמורדים בחזון המייסדים מתלוננים למיקרופונים שבאמריקה הצפונית לכאורה יושבים שמאלנים דמוקרטיים שהם ציונים בוגדים ומסוכנים?

יתכן שהפושעים גם ישמיעו תלונות זועפות על כך שידידינו החצופים בכלל מעזים להתערב בעיניינים פנימיים של אחרים. הם מגלים לציבור סודות מביכים לגבי עבריינים מסוכנים, וכך לא מתנהגים.

ציטוט:

יו”ר ועדת החוקה בסנאט ל”הארץ”: נתניהו שם את האינטרסים שלו לפני הדמוקרטיה

עד כאן ציטוט שמתייחס למציאות, זו עם השחיתות, הסרבנות והעבריינות, שאינן ממש מיצוות חשובות ביהדות.

אפשר למצוא רמז לטיבה של תגובתה הצפוייה של הכופייה לדברים בציטוט הבא:

סמוטריץ’: ארה”ב יודעת שאנו מחויבים להתיישבות ביו”ש.

שר האוצר התייחס בישיבת סיעת הציונות הדתית במאחז גבעת הראל להודעות האמריקניות, שלפיהן הממשל בארה”ב מודאג מההחלטה להכשיר מאחזים ולקדם בנייה בשטחים: “התגובה סבירה לחלוטין, מחויבים להסדיר לחלוטין את הבנייה”.

עד כאן ציטוט שמראה שהקיצונים המסוכנים אוהבים מרדנות, לוחמנות וגם ללבות עימות.

קצת חבל שאין למתחזים ליהודים מושג בעקרונות הציונות והיהדות. יתכן שהמשפט- “סור מרע, עשה טוב, בקש שלום ורדפהו” לא משקף את דרכם של המתעלמים מימנו, ועל כך ביום הדין הם כנראה ישפטו, יענשו וישלמו.

יודעי דבר מספרים למתעניינים שהרב חסדו, זה שאין בילתו, שופט לחומרה את מי שמצפצף על הוראתו. לפיכך, אולי לא ממש כדאי לעצבן אותו. סך הכל, יתכן שמי שמסכן את עמו ולא רודף שלום כמצוותו של הוד כבודו עשוי לגלות שגן עדן לא יהייה גורלו.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- המערכה תסתיים במפלת הכנופיה. קישור למאמר בשם- פרק היסטורי עגמומי ולקח לאומי. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי? קישור למאמר בשם- קריאה גלמודה הפכה למקהלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן