דמוקרטיה, גזענות ושנאה אלימה

דמוקרטיה, גזענות ושנאה אלימה

בזמן האחרון מערכת עיתון ברשת חשה נפעמת ונרגשת. סך הכל, כבר שנים אנו מנסים לקדם מסרים דמוקרטיים וציוניים, ורק בזמן האחרון סוף סוף הדברים זזים.

לפי הכותרות והפעולות, שוב ושוב נראה שהנשיא האמריקאי הוא דמוקרט ציוני ואדם נבון, הגיוני, שקול, מנוסה, מאופק והחלטי.

מה אפשר לומר? באמת הגיע הזמן שיבוא מבוגר אחראי כדי שהמצב יהייה יותר מסודר. לאחר השתלטות הכנופייה העבריינית על ההנהלה של הדמוקרטיה העברית דומה שבאה סכנה גדולה לחזון האומה, שהוא לביטחון, שיוויון והסדרה.

רוח גזענית, לוחמנית וסרבנית רעה החלה לנשב בקואליצה שמקדמת חרדה קיומית מתמידה ושנאה לצורכי פוליטיקה, זו הכנופייה העבריינית שבמעשיה ודבריה מורדת ובוגדת בחזון האומה לשלום, שיוויון, ביטחון והסדרה..

כמה טוב שבאמריקה יושב מנהיג שמכיר את מצב האומה שכבר מספיק סבלה, יודע היסטוריה, מכיר באופן אישי את הפושע הסידרתי ומבין שלרשע ופשע יש חובה לשים גבול נחרץ, אחרת הבעייה רק מחמירה.

ציטוט:

הבית הלבן: לממשל אין כרגע תוכניות להטיל סנקציות על אנשי ממשל ישראלים.

דובר המועצה לביטחון לאומי בבית הלבן, ג’ון קירבי, אמר שלממשל האמריקאי אין בשלב זה תוכניות להטיל סנקציות על אנשי ממשל ישראלים. לדבריו, הסנקציות שעליהן הכריז נשיא ארה”ב ג’ו ביידן מוקדם יותר הערב “הן סימן לעולם שהנשיא מתייחס ברצינות לאלימות מתנחלים נגד פלסטינים בגדה המערבית. זה חייב להיעצר, זה בלתי מתקבל על הדעת”.

עד כאן ציטוט.

מסתבר שהאמריקאים לא אוהבים פושעים אלימים שמקדמים שנאה אלימה כלפי אחרים, שורפים ילדים, תוקפים ומזיקים.

חוץ מזה, הפעולה החוקית המוסרית והאמיצה של נשיא אמריקה כנגד מפרי חוק גזעניים שגורמים סכנה הם גם רמז עבה להנהלה, שכן גם בה יושבים פושעים ועבריינים מסוכנים שעלולים לקבל הענשה.

הערה אחרונה: את התמונה ההזוייה למאמר יצרה בעבור המערכת בינה, שהיא בעצם מכונה נטולת תובנה. במציאות, השריף האמיץ בדרך כלל לובש חליפה ולא חי במערב הפרוע.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- טרור יהודי זה סיכון לאומי. קישור למאמר בשם-הכנופייה מתנגדת לחזון המדינה? קישור למאמר בשם- מרד בחזון לציון יביא אסון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “דמוקרטיה, גזענות ושנאה אלימה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן