אין ברירה אלא לתת הדגמה קטנה

אין ברירה אלא לתת הדגמה קטנה

למרבה הצער, ביריונים ועבריינים לא מתחשבים בחוקים או באחרים אלא נוטים לעשות מה שהם רוצים.
השפה היחידה שהפושעים מבינים היא זו שבה הם עצמם מדברים, וזה אומר שצריך להראות להם גבולות ברורים, מפחידים, כואבים ונחרצים.

בלי שימוש בלשון שזדים תוקפניים אוהבים, הם בטעות חושבים שנימוסים, דיונים ובקשה להסדרים בעצם מעידים על חששות אצל היריבים.

אחרי שהישראלים התחננו במשך שנים בפני האמריקאים שיתחילו לדבר בצורה יעילה ותקיפה שיותר משפיעה על זדים חוצפניים ואלימים, לאחרונה נראה שהמסרים כבר מובנים.

ציטוט:

ארה”ב: נתקוף מטרות בעיראק ובסוריה, נחסל אישים איראנים.

גורמים רשמיים אמרו לאתר CBS כי ארה”ב אישרה את התוכניות למתקפה נגד המיליציות הפרו-איראניות בסוריה ובעיראק • על פי הדיווח, ארה”ב סימנה אישים ומתקנים איראניים.

עד כאן ציטוט.

האמריקאים לא אוהבים לבזבז כספים, משאבים ומאמצים אם ניתן לפתור בעיות בדיונים וסיכומים תרבותיים, אבל לפעמים אין ברירה אלא להדגים לרשעים חצופים ומרדניים שפשעים תוקפניים ומזיקים גורמים לנזקים קשים.

להבדיל מהנאשם שלנו המסובך בפלילים, כשארצות הברית מבטיחים, הם גם מקיימים, ולכן עכשיו רק צריך להיות קצת סבלניים.

לאחר הדגמה קטנה שאולי תגרום לזעזוע אפשר לנסות לשוב לשולחן הדיונים, ואם אין רצון מותר לנטרל את שאר האיומים למען קדושת החיים.

האיראנים כבר בורחים מסוריה. בעיראק שותפיהם המבוהלים מודיעים בנימוס שיפסיקו לירות על האמריקאים טילים, וכנראה שגם מנהיגי טהראן מתפזרים ומתחפרים בחורים עמוקים וממוגנים.

לא בטוח שיהייה קל או זריז לנטרל את כל הרשעים המסוכנים, במיוחד כשהם נמלטיים ומתחבאים, אבל האמריקאים סבלניים ונחושים.

את האחראי לאסון התאומים לקח להם עשר שנים למצוא, והם מאוד יסודיים. פעם גם סדאם העיראקי חשב בשגגה שהוא ימלט מידם, אבל הרודן ניצוד, נשפט ונעלם.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- איראן הבינה שהמצב מסוכן? קישור למאמר בשם- איראן עדיין כאן. קישור למאמר בשם- האיסלאם הקיצוני הוא קצת רצחני. קישור למאמר בשם- הזדון ינחל כישלון. קישור למאמר בשם- המיירטים משמידים סיכונים. קישור למאמר בשם- רק בתימן יעלה עשן? קישור למאמר בשם- התגרות עלולה להביא לעימות. קישור למאמר בשם- אין ברירה אלא לנטרל סכנה

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “אין ברירה אלא לתת הדגמה קטנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן