האמריקאים אסמולנים יהיו אשמים

האמריקאים אסמולנים יהיו אשמים

כמו הפרהסיה למודת האכזבה, גם חברי הכנופיה כנראה ידעו שלכזבן סידרתי אין מילה.

מסיבה זו הייתה מצידם התעקשות לחתום על כל הסכמה ופיסקה ברשימה ארוכה.

מבחינה חוקית, פעולה כזו עשוייה לסתום פירצה, והיא נותנת למקבלי החתימה החשדניים תחושה יותר רגועה.

במציאות, לעבריינים אין ממש בעייה להפר הבטחה, לבגוד בחוזים חתומים, לצפצף על חוקים או לעשות כל מה שהם רוצים. הנה למשל, הנאשם בפלילים בגד בכל שלושת הנשים על אף ההתחייבות שנתן ברבים, וכן בכמה וכמה שותפים נעלבים, וזאת ללא קשר לשבועות אמונים.

אולי בכתובים הנאשם בפלילים התחייב לתת לשותפיו הגזעניים והקיצוניים שליטה בשטחים וזכות להפר חוקים בינלאומיים. במציאות, סביר שהוא יסביר להם שהאמריקים לא ממש מסכימים, וכך ידידינו הטובים יצאו הרעים בעוד שהפושע הנכלולי יתחזה לצדיק תמים.

ציטוט:

ביידן בירך את נתניהו והבהיר: “נתנגד לכל מה שמסכן את פתרון שתי המדינות”
נשיא ארה”ב אמר כי הוא וראש הממשלה “ידידים כבר עשרות שנים”, וכי הוא מצפה לטפל יחד עמו באתגרים ובהזדמנויות במזרח התיכון – כולל בשלום בין ישראל לפלסטינים. על רקע ההסכמים הקואליציוניים הוסיף ביידן: “נתנגד למדיניות שתפגע בערכים המשותפים שלנו”.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, אמריקה מספרת לנו בנימוס שכדאי שנשאר דמוקרטיה שוחרת שלום. מה אפשר לומר? ממש מזעזע וגם מלא חוצפה. מי ידע שידידינו הכי טובים הם סמולנים בוגדים?

סביר שהסרבנים, הגזענים, העבריינים והמורדים בחזון המייסדים יזעקו ויתלוננו למיקרופונים שהאמריקאים המסוכנים הם ציונים שוחרי הסדרים. ללא קשר, האמריקאים לגמרי צודקים. למעשה, מה שהם אומרים כתוב במגילה שפעם הצהירה על הקמת מדינה ליהודים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי? קישור למאמר בשם- בלי בלמים אין איזונים. קישור למאמר בשם- אולי השם ירחם. קישור למאמר בשם- מלאכת ההרקבה מעוררת דאגה. קישור למאמר בשם- פתיל קצר, נפץ ובג”צ. קישור למאמר בשם- בגידה בחזון המדינה? קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי מהווה סיכון ממשי. קישור למאמר בשם- .מגילת ההתגברות. קישור למאמר בשם- חיות, אחריות, עבריינות ושחיתות. קישור למאמר בשם- פושעים סידרתיים דורסים חוקים? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן