הגיע הזמן להרגיע את העבריין

הגיע הזמן להרגיע את העבריין

לעבריין הסידרתי, הנכלולי והזגזגני כבר אין הרבה זמן. כבר עולה כאן עשן והמצב מאוד מסוכן.

ציטוט:

גנץ נערך לעזוב עוד לפני הדד-ליין: “8 ביוני? לא תאריך קדוש”. בן גביר: “לפטר אותו ואת גלנט”

עד כאן ציטוט.

ההיסטוריה מספרת למתעניינים בה שכבר פעמיים קיצונים סרבנים, מרדניים ולוחמניים הובילו את האומה כולה לחורבנות נוראיים. סביר היה להניח שהעם העתיק הפיק לקחים מהאירועים המצערים, אבל לאור הכותרות בעיתונים נראה שלא כולם בקיאים בתורת היהודים.

למעשה, יש בעולמו רשעים המתחזים למאמינים צדיקים בעודם שונאים אחרים, והם מעודדים עימותים לצרכים פוליטיים אנוכיים במקום לרדוף הסדרים, וכבר הסתבכו והורשעו בשלל חטאים פליליים קודמים.

בזכות הפושע הסידרתי, זה שהביא להנהלה שד לאומני, גזעני ותוקפני כדי למלט עצמו מהרשעה וישיבה במתקן כליאה ציבורי, נוצר מצב קצת מוזר שבו קיצונים אלימים ועבריינים מפחידים שלא שירתו על מדים קוראים לפטר קצינים מתונים, מנוסים, שקולים ואחראיים שעיקר עיניינם הוא טובת מדינת היהודים.

אז מה יקרה? האם ניתן למורדים מסוכנים לגרור אותנו לחורבנות לאומיים? אולי בעצם עדיף לתת לקיצונים להסתבך בפישעי מלחמה בינלאומיים, להתעלל בשבויים או לנסות למנוע מזון מאזרחים ללא שותפותם של אנשים הגונים שכן מכבדים חוקים. הקברניט שלנו מנווט בכוונה אל עבר סלעים חדים, ומה לגבי הנוסעות והנוסעים?

בלי המתונים שישימו בלמים להנהלה העולם יעניש את הפושעים, מנהיגים ראויים לא יסתבכו בחטאים, ותבוא הקלה גדולה למדינת היהודים.

סך הכל, הסתה מסוכנת לשנאה אלימה אינה עיקרה של תורה או חלק מחזונה של האומה שכבר מספיק סבלה. למעשה, ביטחון, שיוויון ושלום במזרח התיכון עדיפים על מדון, שכול ויגון.

מי שיסרב להגשים את חזון המדינה ויתעקש להמשיך במערכה, שעד כה לא צלחה או השיגה את יעדיה, יראה לאומה כולה שדרכו מסוכנת, רעה, מזיקה ושגוייה. ללא קשר לדעתה של הפרהסיה לגבי התקלה, יתכן שצווי מעצר בינלאומיים בעוון חשד לפשעי מלחמה יפתרו את הבעייה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- מנהיגות דורשת אחריות, הגינות ונחישות. קישור למאמר בשם- סיכון לאומי דורש טיפול מיידי. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- כיתבי אשמה ופשעי מלחמה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “הגיע הזמן להרגיע את העבריין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן