הגיע הזמן לטהר את המשכן

הגיע הזמן לטהר את המשכן

טוב מאוד שאת ישראל כבר מנהלת ממשלה אחראית. סך הכל, עברה עלינו תקופה לא קלה, שלא לומר נוראית. על הישות הציונית השתלטה כנופייה עבריינית, מזיקה, כוחנית, אלימה וכזבנית, ורק לאחרונה באה לנו תפנית חיובית.

הבעייה היחידה שנותרה היא ההתנהלות המרדנית, התוקפנית וההרסנית של חברי הכנופיה הנכלולית במליאה, שכן הם פוגעים בדמוקרטיה הישראלית למען מטרה אישית.

זה מצויין שיו”ר הכנסת פועל בנחרצות כדי לעשות סדר במשכן, שכן בלי ועדת אתיקה שתעמידם במקומם ותענישם חברי הכנופיה משתוללים, צורחים, מסיתים, משמיצים, מפריעים, מאיימים להרוס מוסדות ממלכתים ולדרוס אותם, ובקיצור עושים ככל העולה על רוחם.

מה אפשר לומר על התנהלותם של נבחרי העם שמבזים את עצמם ועצמן בהלבנת פנים ברבים והפצת שנאה אל מול כולן וכולם? זה ממש כמו שילדים עושים כאשר מורתם יוצאת מהכיתה ולרגע אינה נמצאת עימם. מייד הם מתחילים לקפוץ על השולחנות, לצרוח במלוא גרונם ולהתנהג כמו קופי אדם.

כמה טוב שיושב ראש הכנסת הוא אדם אחראי, מוסרי, אמיץ, נחוש ועיקבי. לא נראה שהוא ממש מפחד מהעבריינים שמתאמצים לתקוע לדמוקרטיה מקלות בגלגלים רק בגלל שבאופן אישי הם חשים קצת מתוסכלים, עצבניים, נרגזים, נרגשים או סתם מפוחדים.

ציטוט:

לאחר שניסה לקדם את הקמת ועדת האתיקה של הכנסת בהסכמה עם האופוזיציה ואז פנה לעשות זאת באופן חד-צדדי – יו”ר הכנסת מיקי לוי נחוש להקימה כמה שיותר מהר • לוי מבקש לקדם מהלך מהיר לתיקון החוק, שיאפשר להקים את הוועדה גם אם מי מהצדדים יסרב לכהן בה • אחת האפשרויות שנבחנות – ח”כים לשעבר יוכלו לכהן בוועדה.

מלשכת יו”ר הכנסת נמסר בתגובה: “מתוך אחריות להתנהלות תקינה וראויה של הכנסת, יו”ר הכנסת נחוש להפעיל את ועדת האתיקה. אי אפשר להמשיך עם השיח האלים בכנסת. חייבים לפעול כדי שהמצב ישתנה. זה הכרח המציאות”.

עד כאן ציטוט שמעיד על אחריות, ממלכתיות וחוסר סובלנות כלפי עבריינות, אלימות, כוחנות, נכלוליות ושחיתות.

בעזרת השם, החוק ינצח, כל מי שחטא יענש וישלם, וסוף סוף נוכל להתקדם בלי שבכל רגע יבוא איזה מתלהם זועם, יפריע ויאיים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- אין סובלנות לשנאה ותוקפנות. קישור למאמר בשם- עבריינים ידרסו מוסדות דמוקרטים? קישור למאמר בשם- מהומה יזומה למען השנאה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “הגיע הזמן לטהר את המשכן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן