המדינה מחלימה בצורה מדהימה

המדינה מחלימה בצורה מדהימה

אט אט אך בהתמדה ועיקביות נחושה האומה שהוסתה, פולגה, רומתה ונבגדה מתחילה לשוב לעשתונותיה, לדרכה ולחזונה כדמוקרטיה שוחרת שלום בשכונה, עם הנהלה שקולה, נבונה ומתונה שלא מצפה להרשעה בערכאה.

ציטוט:

החזרה לנורמליות: כשנשתחרר סופית מהפולחן לנתניהו, נבין שיש טוב ממנו.

לא רק מורדי ונטלי אוקנין שבו הביתה השבוע. האירוע הזה מהווה דגימה קטנה לשינוי שחל בצורת המשטר, באווירה הציבורית ובתרבות השלטונית. מסתבר שיש אנשים שעובדים בשקט, לא מתקוטטים על הקרדיט, לא ממנפים שום דבר לצרכים פוליטיים.

עד כאן ציטוט:

מה אפשר לומר? כבר ממש מרגישים את ההקלה, וזה נהדר.

לא שומעים על המורשעת הלקויה, על שמפניה, תביעות דיבה או סיפורי זוועה אודות עוד עובדת בוכייה. גם אין גריסה לצורך הסתרה, שום פרשת שחיתות רעננה לא צצה, ההזנחה הפושעת מטופלת, ויש המון מפגשים חמים עם השכנים בסביבה הקרובה והרחוקה.

ממש מפליא עד כמה שקטה הארץ בתקופה כה קצרה. כנראה שהנאשם גרם נזק מתמשך למדינה, אבל אולי לא ממש הבנו עד כמה המצב איום ונורא עד שהגיעה חבורה הגונה לנקות את אורוות ההנהלה שסרחה.

קצת מוזר שלא שמו לב לעובדה שאת המדינה מוביל כזבן נכלולי במשך תקופה מאוד ארוכה. מי ידע שהעבריין הסדרתי הוא כזבן אנוכי, חמדני וכוחני שיודע בעיקר לזגזג, למכור רהיטים ורעיונות שגויים, ולהישמע אמריקאי?

נו, טוב. העיקר זה שעכשיו כולן כנראה כבר מבינות וכולם בטח מבינים מי נאשם בשלל תיקים פליליים, ומי מנהל באחריות, בהתחשבות ובזהירות את מדינת היהודים. למעשה, יש שקט די מדהים מאז שהודחה כנופיית העבריינים, אלה שעכשיו בעיקר צועקים, מאיימים ומאוד מפחדים.

קישור למאמר בוואלה.קישור למאמר בשם- שובה של התקווה. קישור למאמר בשם- צילצולי אזהרה והתפקחות מרה. קישור למאמר בשם- והרי התחזית: הנבואה הפכה מציאותית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן