החזון לציון והסכם עם לבנון

החזון לציון והסכם עם לבנון

הנאשם הפלילי עשה מאמץ עילאי אבל לא ממש הצליח לחבל בהסכם מדיני. בנוסף, כוחות הביטחון מסכלים פיגועים רצחניים ולוחמים בטרור באופן יעיל, פעיל, אחראי, עיקבי ותמידי.

מה אפשר לומר? יתכן שהמצב הלאומי מאוד שופר מאז הדחת העבריין הסידרתי, זה הפושע שיורשע וישלח למאסר. אולי הנוכל ושליחיו משתדלים לקלקל, לבלבל ולחבל, אבל לא ממש מצליחים, והתסכול בטח גורם לסבל.

אומנם, בג”ץ משום מה אישר לנאשם פלילי לשמש.בתפקיד ציבורי, שזה כשל מוסרי וערכי די נוראי, אבל למרבה המזל המוסד הממלכתי לא עצר הסכם מדיני.

עכשיו ניתן לפעול למען הגשמת החזון הציוני- אנו מבקשים שלום מצד אחד, ולוחמים ביעילות תקיפה בקמים עלינו מצד שני.

ציטוט:

בג”ץ דחה את העתירות נגד הסכם הגבול הימי עם לבנון. חתימה אפשרית: השבוע.
העתירות שהוגשו בדרישה להביא את ההסכם לאישור הכנסת ולמשאל עם נדחו פה אחד, ושופטי העליון ימסרו את נימוקיהם בהמשך. הממשלה צפויה לאשר את ההסכם ביום חמישי ומיד לאחר מכן שתי המדינות יוכלו לחתום עליו בעיירה נאקורה שבגבול.

עד כאן ציטוט מעורר עליצות.

בעברית קלה, בית הדין הגבוה לצדק מגלה נדיבות מרשימה, מרשה למדינה להגשים את חזונה, וזה נפלא. אומנם, עד עתה לא ממש ברור מדוע המוסד המכובד אישר מועמדות לעבריין סידרתי שחטא ונלכד, אבל לכרגע אפשר להניח לשאלה המעניינת הזו בצד.

הסכם מדיני, ביטחוני וכלכלי יניע הליך מאוד חיובי, ובעזרת השם יהייה לצעד ההיסטורי המשך שישפיע לטובה על כל האזור הים תיכוני.

אולי צריך לומר לבג”ץ תודה על שהרשה לאומה לממש את חלומה. חוץ מזה, גם לראש הממשלה ולכל ההנהלה המסורה והישרה מגיעה ברכה והרבה הערכה. סך הכל, שלום עדיף לנו ממלחמה, ולכרגע נראה שהאפשרות העגומה יותר נמנעה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- עוד בגידה בביטחון המדינה? קישור למאמר בשם- המדינה משעממת ולא מעניינת? קישור למאמר בשם- מתאמים, שולפים אקדחים ומבעירים. קישור למאמר בשם- בן גביר והחילוץ מאבו כביר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “החזון לציון והסכם עם לבנון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן