הידברות סובלנית מונעת החמרה רצינית

הידברות סובלנית מונעת החמרה רצינית

ממשלה שוחרת שלום, אחראית וציונית מבינה שאין צורך להצית פתילים נפיצים בזירה הים תיכונית. כמה טוב שהודחה הכנופייה העבריינית עם הגישה הלוחמנית, הכוחנית והסרבנית.

חשוב לפעול בצורה הגיונית ובשונה מהחבורה הפלילית שסולקה, כשהיא מסובכת עד צוואר בצורה משפטית במקום לתת דוגמה חיובית לאומה העברית, כדאי גם לפעול לאור המגילה הלאומית לבקש הסדרה איזורית.

למעשה, היעדר שלום הוא הסיבה הישירה למצב האיום.

כל הפיגועים, האירועים המצערים, השדות הבוערים, הטילים והעימותים האלימים מתרחשים כאן משום שאין פתרונות יעילים, הוגנים ורגועים לסכסוכים שלא נגמרים, וזה באשמת פוליטיקאים נכלוליים ואנוכיים שמלבים פחדים בעוד שהאזרחים מאוד סובלים.

העבריינים הקיצוניים בגדו בחזון לציון והעדיפו להפיץ שנאה, פחד ומדון בזדון כדי ללכד את ההמון ולהישאר בשילטון. אם זה לא נחשב לפשע חמור ובגידה בתורה ובמצעה הרשמי של האומה יתכן שזה רק עוון קטון ונטול קלון.

ציטוט:

מנסים לייצר רגיעה: המתווך המסתורי והתנאי שישראל הסכימה לו.

עד כאן ציטוט שמראה שהממשלה הרעננה עושה הכל כדי למנוע עימות.

מה אפשר לומר? ברוך השם שאולי גם קצת עזר. שכן המצב מאוד שופר. סך הכל, ציונות שוויונית ושוחרת שלום עדיפה על לוחמנות והרסנות, והידברות סובלנית ומכבדת הרבה יותר טובה מאלימות.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- מעבדות לחירות, מרפיסות לנחישות. קישור למאמר בשם- שרי ביטחון שומרים על ציון. קישור למאמר בשם- ציונים מופלאים, יעילים ואחראיים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “הידברות סובלנית מונעת החמרה רצינית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן