הילולת הרוגלה והעשן בכובע

הילולת הרוגלה והעשן בכובע

מה אפשר לומר? בימים האחרונים נחשפו לאומה ההמומה שכבר מספיק סבלה מעללים פסולים, ושומעים הרבה גינויים.

מי שהייתה שרת המשפטים נחפזה לספר שכך נוהגים משטרים רודניים והמעשים מגונים. השר לשעבר ששמו דומה לחנה שומר על דממה, אולי מחמת הבושה, והשוטרים הנבוכים טוענים באולפנים שהכל כביכול אושר בערכאה.

אחרי כמה ימים שבהם השר לביטחון פנים ניסה ברוב נימוס והתחשבות ממלכתית לא להלבין פנים ברבים אלא לטפל בבעייה בכלים פנימיים, כבר לא הייתה ברירה, כנראה בגלל חומרת המעשים, אלא לספר שחשוב שתהייה חקירה לגבי מה שלכאורה נעשה בזמן המשמרת של הכנופייה שכשלה הסתבכה והודחה.

ראשון הזועקים, שרץ כהרגלו למיקרופונים כדי להשמיע כזבים ריקים ולהאשים אחרים, היה הנאשם בפלילים. לדבריו המשונים, השוטרים שעליהם פיקד עבדו הכנוע והצייתן הם עבריינים ופושעים, בעוד שהוא עצמו לכאורה צח, חף, זך ותמים.

ציטוט:

החברה מימנה את הריגול נגד גנץ – הבעלים פועל ממשרד עורך דינו של נתניהו.

רפאל וייצמן, איש המחשבים שהיה אחראי לתשלום על מבצע הריגול נגד בני גנץ פועל ממשרדו של עמית חדד, עורך דינו של נתניהו – כך דווח הערב בערוץ 13

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, העבריין הסדרתי מנסה לטעון שהממשלה בראשותו פעלה באופן נכלולי, אבל לכאורה הוא לא אחראי.

רק בעייה קטנה יש עם הטיעון הנכלולי שגם אינו לגמרי הגיוני, והיא שכבר פורסם בציבורי שריגול לא חוקי נגד יריב פוליטי אורגן במישרדו של עורך דינו של הכזבן הסדרתי. במילים אחרות, זה אומר שהוא עצמו לכאורה השתמש בתוכנת ריגול לצורך אישי.

איך אפשר לשקר לציבור באופן משכנע אם הוא כבר יודע? הצועקים וזועקות כנראה עושים זאת במאמץ נואש לטשטש את האמת, אבל היא כבר מוכרת וקצת כואבת.

שרת המשפטים הנאה לשעבר, כמו גם השר נטול השיער שהיה מופקד על השוטרים וראש כנופיית העבריינים הם אלה שלכאורה פעלו באופן שסותר את החוקים הדמוקרטיים לצרכים פוליטיים אנוכיים ופסולים.

עכשיו, לאחר שהתגלו המעשים ברבים האחראים לפתע מתלוננים שדברים כאלה עושים פושעים ורודנים חשוכים? נו, טוב. לפחות הם מודים שהם והן מודעות ומודעים לחומרת המעשים.

קישור למאמר בכלכליסט. קישור למאמר בשם- יש עבריינות ואין אחריות? קישור מאמר בשם- אכלו לי, שתו לי, תפרו וריגלו לי. קישור לסרטון בפייסבוק על הוראות הנאשם למפכ”ל שמינה. קישור למאמר בשם- מרגלים עברייניים מתלוננים? קישור למאמר בשם- שגיאה מועילה נעשתה בכוונה? קישור למאמר בשם- יועץ נכלולי למשטר עברייני. קישור למאמר בשם- משתף הפעולה לכאורה מסייע לפשע. קישור למאמר בשם- תהייה ועדת חקירה ליועץ הכנופייה? קישור למאמר בשם- הקלון הלך לישון. קישור למאמר בשם- מזדעזעים משותפים נכלוליים ומוכרים. קישור למאמר בשם- שילטון, עוון וקלון.  

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “הילולת הרוגלה והעשן בכובע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן