למה המורשעת הלקויה פטורה?

למה המורשעת הלקויה פטורה?

אין שום סיבה לדאגה, בהלה או חרדה. תוכנת ריגול זדונית לא הושתלה בטלפונים של כל תושבי ותושבות הממלכה בהוראת הנאשם בשלל כתבי אשמה. למעשה, נראה שלמשטרה רק אושר לחקור את מי שהשררה לא חפצה ביקרה, וכנגד השאר הכנופייה לכאורה פעלה לבד, בעצמה וללא בקשת הרשאה.

כשהיה ניסיון רשמי לבדוק את התנהלותה של המורשעת הלקויה מסתבר שכנראה היה מי שדאג לוודא שלא תתקיים בדיקה מוצדקת נגד החשודה שכבר בעבר הסתבכה.

כמובן שזה קצת משונה, שהרי רק לאחרונה היועץ המשפטי הנאמן לכנופיה שהודחה טען שהוא כביכול בכלל לא מעורב בפרשה המביכה שנחשפה. אז מה, יתכן שהמשפטן לא ממש דייק והוא כן היה מעורב בפרשה?

ציטוט:

המשטרה ביקשה להאזין לטלפונים של יאיר ושרה נתניהו – מנדלבליט בלם.
חוקר בכיר לשעבר אמר ל-YNET שהמשטרה רצתה לצותת לבני משפחת נתניהו, אך היועמ”ש היוצא אסר על כך: “אמרנו ששרה מפרפרת אותנו בחקירה, ואנחנו לא יכולים אפילו לבדוק לה את הטלפון. התלוננו שקושרים לנו את הידיים”.

ציטוט:

מנדלבליט: “בחיים לא הייתי מאשר להאזין למפגינים, מישהו במשטרה השתולל”

ציטוט:

ועדת הבדיקה בפרשת תוכנות הריגול: אין חריגות בפעילות המשטרה.

ועדת הבדיקה קרובה לסיום עבודתה וייתכן שתגיש היום או מחר את ממצאיה לרה”מ.

ציטוט:

החברה מימנה את הריגול נגד גנץ – הבעלים פועל ממשרד עורך דינו של נתניהו.

רפאל וייצמן, איש המחשבים שהיה אחראי לתשלום על מבצע הריגול נגד בני גנץ פועל ממשרדו של עמית חדד, עורך דינו של נתניהו – כך דווח הערב בערוץ 13.

עד כאן ציטוט.

נו? אז מה אפשר לומר? משפטו של הנאשם לא נעצר, אפילו שהיה מאמץ ניכר. במקום להפסיק את ההליך בערכאה מתגלה שמי שלכאורה ריגל ופשע בעצם היה הנאשם, זה שניסה ברוב נכלוליותו להאשים את המשטרה.

מסתבר שאם מישהו פעל בצורה שאינה חוקית או כשרה זה לא המשטרה. למעשה, נראה שהפוסל כנראה בעצמו ריגל.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בדמרקר. קישור למאמר בשם- הילולת הרוגלה והעשן בכובע. קישור למאמר בשם- יש עבריינות ואין אחריות? קישור מאמר בשם- אכלו לי, שתו לי, תפרו וריגלו לי. קישור לסרטון בפייסבוק על הוראות הנאשם למפכ”ל שמינה. קישור למאמר בשם- מרגלים עברייניים מתלוננים? קישור למאמר בשם- שגיאה מועילה נעשתה בכוונה? קישור למאמר בשם- תהייה ועדת חקירה ליועץ הכנופייה? קישור למאמר בשם- הקלון הלך לישון. קישור למאמר בשם- מזדעזעים משותפים נכלוליים ומוכרים. קישור למאמר בשם- שילטון, עוון וקלון.  

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן