הישג משמעותי לרעיון השוויוני

הישג משמעותי לרעיון השוויוני

רוב העיתונים לא מתביישים ומפרסמים בושות מביכות ברבים.

כנראה שזה קורה בגלל שהמספרים מראים לאחראים שהקוראות והקוראים נהנות ונהנים לקרוא דיווחים אודות כשלים, אישומים פליליים, מחדלים, סיכונים חברתיים, ביטחוניים, מדיניים, סיכסוכים ועימותים.
מי בכלל מתרגש או מתרגשת כשהכל בסדר ואין חרדות, פיגועים, פיצוצים או פחדים?

יתכן שכדי לעודד את המורל הלאומי, שכנראה צנח לשיא בזמן כהונת הנאשם הפלילי, חשוב לפעמים גם למצוא את החיובי בזמן שהכל נראה עגמומי.

ציטוט:

ועדת העבודה והרווחה של הכנסת בראשות ח”כ אפרת רייטן מרום (העבודה), אישרה היום (רביעי) את יישום חוק העלאת קצבאות הנכות. יישומו המלא של החוק, שנחקק ב-2018 התעכב בשל ריבוי מערכות הבחירות והיעדר אישור תקציב מדינה ואושר כעת במסגרת פרק ט’ להצעת חוק ההתייעלות הכלכלית.

עד כאן ציטוט בעל משמעות.

כידוע ליודעות וליודעים, הכנופיה הנכלולית עם האישומים הפליליים סירבה להעלות את הקיצבה לקשישות וקשישים, כנראה בגלל שלא ממש חשוב למתחזים לכשרים מה כתוב במפורש בכתובים הקדושים לגבי מתן כבוד להורים מבוגרים.

בעזרת הרב חסדו השוכן במרומים, החשודים החמדניים והעברייניים כבר לא מנהלים לנו את החיים או מפרנסים בכספים ציבוריים משתמטים אנטי ציוניים בריאים בעוד שהחולות והחולים, הזקנות והזקנים, הנכות והנכים מוזנחים.

כמה טוב שמשנתם של הציונים, הנביאים והמייסדים לגבי שוויון וכבוד לכל הברואות והברואים החליפה את דרכם השגויה והמזיקה של הנאשמים בפלילים.

קישור למאמר במבזק לייב.קישור למאמר בשם- שר הבריאות לשעבר ייקח אחריות?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן