הכנופיה הודחה והציונות שבה לנתיבה

הכנופיה הודחה והציונות שבה לנתיבה

בחודשים האחרונים כמעט שאין יותר משברים קיומיים, ומתקני עולם פעלתניים חשים קצת משועממים מחמת העדרם של ליקויים לאומיים רבים ושלל אישומים מזעזעים חדשים כנגד עוד משרתי ציבור עברייניים.

חוץ מזה, גם אין עלינו סגרים הרסניים, בשמיים לא רואים טילים בוהקים שרובם מיורטים, ואפילו הפסיקו סבבי הבחירות המיותרים, המטורללים והיקרים עם מועמדים נכלוליים וכזבניים שנאשמים בשלל תיקים פליליים.

מה אפשר לומר? אולי ניתן למצוא יעדים יותר חשובים מאשר לוחמה מתוסכלת וארוכה במושחתים סרבניים, חמדניים, נכלוליים, מזיקים ומודחים שעדיין אינם מורשעים ומאובטחים?

יתכן שאחרי ההסתה הנוראה והדחת הכנופיה המזיקה ניתן לשוב לחזונה של המדינה ולהגיע לשלום בשכונה שכבר מספיק סבלה? סך הכל, אי אפשר לחסל חזון של אומה בעזרת רצח נורא, עדיין יש לנו מצע במגילה, וכתובה שם מטרה ברורה שטרם הושגה.

נראה שנותרו בארץ כמה ציונים שמבינים ששלום מאוד יועיל לכל הצדדים המעורבים, והם לא מפחדים מעבריינים, סרבנים ומסיתים. ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר ברק הוא אחד מאותם אנשים אמיצים.

ציטוט:

שאפו לבני גנץ! לא מפחד להפגש עם אבו מאזן. גם מחזק את השתפ נגד טרור וגם מאותת שנגמרה ׳שיטת נתניהו׳ של העדפת החמאס. ׳פתח לויתורים׳ מיבבים מימין? כדאי להזכיר: רק ממשלות ימין מסרו שטחים ביו״ש, בעזה ובסיני. ביבי למשל מסר את חברון. לא יזיק אם גם בנט ולפיד ייפגשו עם אבו מאזן.

עד כאן ציטוט.

אולי גם צריך לומר שאפו לציוני אמיץ שהעז להשמיע את דעתו ולהביע את תמיכתו, אפילו שהסרבנים והקיצונים כנראה ישמיצו ויכפישו אותו אפילו שאין אישומים פליליים כנגדו?

בכל אופן וללא קשר למסיתים ולמתלהמים, בקשת שלום זה החזון הרשמי לציון, וכבר הגיע הזמן להפסיק את מעגל השנאה, השכול והיגון. אפילו רצון עז להגיע לשילטון לא מצדיק סטייה מתורתו של האל העליון.

קישור לפוסט של אהוד ברק בפייסבוק. קישור למאמר בשם- כזבים, פחדים ונתונים מרגיעים. קישור למאמר בשם- נראה שהמדינה שבה לחזונה. קישור למאמר בשם- יתכן שציון שבה לחזון? קישור למאמר בשם- ניתן להגשים את החזון לציון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

8 thoughts on “הכנופיה הודחה והציונות שבה לנתיבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן