דמוקרטיה שוחרת שלום

דמוקרטיה שוחרת שלום

האמת היא שהמזימה לשוב לחזונה הציוני, המוסרי והדמוקרטי של המדינה לאחר הדחת הכנופיה עם כיתבי האשמה כבר זוהתה, פורסמה ואפילו גרמה שמחה, ועכשיו הסוד הנורא גלוי, רשמי וידוע.

מי שבטעות משכונע ששלום הוא לכאורה סכנה גדולה כנראה סבל מהסתה לפחד ושנאה במשך תקופה ארוכה, שכן במציאות שאינה אגדה זה החזון שמפורט לנו במגילה וגם בתורה.

ציטוט:

“פסגת ראש העין”: הממשלה החדשה בישראל מתקדמת לנורמליזציה עם הרשות הפלסטינית.

גם בהיעדר מו”מ מדיני, בחצי השנה האחרונה הוביל גנץ שינוי דרמטי לטובה ביחסים עם הפלסטינים, אחרי יותר מעשור של נתק. בשנות כהונתו פעל נתניהו להחליש את הרשות ולחזק את חמאס, לכן היה זה טבעי שהגינויים הראשונים לפגישה הגיעו מארגון הטרור ומהליכוד.

עד כאן ציטוט שמעורר קצת השתוממות.

מסתבר שהקיצונים הסרבניים, האלימים והלוחמניים בשני הצדדים לא רוצים הסדרים רגועים? מדהים. מה שעוד יותר מרשים זה להבין שלכאורה יש הסכמה בין עמדת הליכודניקים והטרוריסטים, שכן שניהם מתנגדים לעצירת מעגל הדמים משיקולים פוליטיים.

הסתה לשנאה ולוחמה מתמידה אינה עיקרה של תורה. מי שלא מבין את זה חוטא לעיקרה וגורם נזק לקהילה. הגיע הזמן שנגשים את חזון המדינה וננסה להגיע להסדרה שתאפשר לנו להרגע ולעבור הלאה, לצמיחה, שיגשוג ופריחה.

יתכן שהמוסתים לאיבה וחרדה מתמידה יפקפקו בלעיל, אבל אפשר להציץ במגילה שייסדה את המדינה או בתורה העתיקה ולראות לבד את מה שמזמן ידוע לשאר האומה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הכנופיה הודחה והציונות שבה לנתיבה. קישור לפוסט של אהוד ברק בפייסבוק. קישור למאמר בשם- כזבים, פחדים ונתונים מרגיעים. קישור למאמר בשם- נראה שהמדינה שבה לחזונה. קישור למאמר בשם- יתכן שציון שבה לחזון? קישור למאמר בשם- ניתן להגשים את החזון לציון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן