הליכוד יהייה לכוד במילכוד

הליכוד יהייה לכוד במילכוד

לאופוזיציה אין כאבי בטן כשנפגעת הדמוקרטיה, העיקר זה להזיק להנהלה לחזור לשררה.

אומנם, הגישה הזו קצת סותרת את שבועת הנאמנות שניתנה, אבל הכנופייה העבריינית מזמן מצפצפת על החוק במדינה ועושה מה שהיא רוצה. למעשה, גם מתן שוחד פוליטי זו עבירה, אבל הדבר נעשה שוב ושוב אל מול האומה ההמומה, כאילו שגרימת נזקים בכוונה ימנעו הרשעה וכליאה.

קצינים גבוהים, ישרים ואחראיים לא תמיד מכירים את רזי הפוליטיקה העקלקלה, אבל אחרי תקופה לא ארוכה הם כבר מבינים את הזירה וחוקי המערכה.

בני שלמד מהר עכשיו משתמש בטכניקה פוליטית מאוד יעילה כדי לחשוף לציבור שהכנופיה עם כיתבי האשמה פוגעת במדינה בכוונה רעה.

ציטוט:

כך ימלכד גנץ את הליכוד.
גנץ יביא ביום ראשון לממשלה הצעות חוק לטובת נכי צה”ל וחיילי צה”ל • ההצעות הללו מאתגרות את הליכוד וגם ממלכדות אותו.

להצעות החוק הללו דחיפות מיוחדת בעיקר נוכח החשש לפיזור הכנסת. אך יש להן גם מטרה פוליטית: הן ימלכדו את סיעת הליכוד המתנגדת לכל הצעת חוק של הקואליציה. אם סיעת הליכוד תמשיך בהתנגדותה ותצביע נגד – היא תעלה את כעסם של נכי צה”ל, חיילי צה”ל ומשפחות שכולות. במקרה כזה צפויות נגדה מחאות והפגנות זועמות.

עד כאן ציטוט.

במילים אחרות, שר הביטחון יציע לסייע למי שהקריב בעבור המדינה. במידה והליכוד יתנגד להצעה, שהרי הם בשביתה ומנסים לתקוע גלגלים בגלגלי העגלה בכוונה, לכולם ולכולן יהייה ברור שלעבריינים יותר חשוב להזיק למדינה ולשלוט בתקציביה מאשר לעזור למי שלחם בעבורה בגבורה והקרבה.

העריקות והבוגדים מספרות ומספרים שמה שהניע אותם ואותן לבגוד ולחבור לנאשם בפלילים זה ערכים לאומניים נשגבים ולא הבטחה לתפקידים רמים? אם זה כך, למה תהייה עוד פגיעה בלוחמים? כך פועלות ופועלים ציוניות וציונים?

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- שוחד פוליטי זה דבר חוקי? קישור למאמר בשם- חטאים, פשעים ושבועת אמונים. קישור למאמר בשם- העבריינים מפקירים את השטחים. קישור למאמר בשם- שריפת המדינה זו מזימה שפויה? .קישור למאמר בשם- שוברים את הכלים ולא משחקים. קישור למאמר בשם- שבועת נאמנות ומרידה במלכות. קישור למאמר בשם- למה האופוזיציה מורדת בדמוקרטיה?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן