המורדים המזיקים גם מאיימים

המורדים המזיקים גם מאיימים

הנאשם בשלל תיקים פלילים מינה פושע מורשע לנהל את המשטרה, וזאת כנראה בתיקווה לקנות לו תמיכה שתמלט אותו מהדחה, הרשעה וישיבה בתא.

אולי המזימה נשמעת נפלא, במיוחד למורשעת הלקוייה, אבל העבריין המרדן, הגזען והסרבן שבעלה מינה באישורה הוא אדם חסר גבולות ומאוד מסוכן.

ציטוט:

בן גביר ממשיך לאיים בפירוק הממשלה אם ישוחררו מחבלים.

ח”כ לימור סון הר מלך מעוצמה יהודית התייחסה היום (רביעי) בריאיון ל-ynet Live למשא ומתן בין ישראל לארגון הטרור, ואמרה כי אם ייחתם הסכם שמפלגתו של בן גביר תחשיב כגרוע – המפלגה לא תתמוך בו ותצא מהממשלה.

“ברור שיש לנו קווים אדומים, ואם תהיה הפסקת לחימה ואם יהיו דברים קשים – אנחנו לא נהיה שם (בממשלה). זה צריך להיות ברור”, אמר סון הר מלך. “אם יהיה מדובר בהפסקת לחימה, אם יהיה מדובר בשחרור מחבלים – אז אנחנו כנראה לא נסכים לעסקה הזאת”.

עד כאן ציטוט.

למרבה הצער, השר הפושע גורם לסיבוכים ונזקים שמובילים לסיכונים גדולים, וזה לא טוב למדינת היהודים.
אומנם, הפושע המורשע מאיים לעזוב את ההנהלה שלה הוא מפריע ומציק בהתמדה מתריסה, אבל לא בטוח שהוא יעמוד במילה. סך הכל, במקום לקבל משכורת נאה בעבור הסתה התפטרותו תתקבל באנחת רווחה, ולא תהייה לעבריין הסידרתי במה.

איך המורד בחזון המדינה שמסרב להסדרה ישמיע הסתה לשנאה ויקדם מלחמה מתמידה אם לא תהייה לו עמדה? לפיכך, כלל לא בטוח שההבטחה מעוררת התיקווה שלו לעזוב בזעף תקויים, גם אם המדינה תעשה עסקת פידיון שבויים, שזו מיצווה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הצבא מגן על המדינה. קישור למאמר בשם- שבועת אמונים ופושעים סידרתיים. קישור למאמר בשם- קיצוניים מרדניים ואסונות לאומיים. קישור למאמר בשם- הסכנה בגישה השגוייה של הכנופייה. קישור למאמר בשם- הכנופייה מתנגדת לחזון המדינה? קישור למאמר בשם- מרד בחזון לציון יביא אסון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן