המושחתים גורשו והנזקים נחשפים

המושחתים גורשו והנזקים נחשפים

כנופיה עבריינית, נכלולית, ערמומית וכוחנית השתלטה על הישות הציונית, אבל בעזרת השם והדמוקרטיה העברית הנאשם הפלילי וחבר מרעיו המושחתים הודחו מהגה ההנהגה הלאומית.

עכשיו, כאשר השליטה בגופי התיקשורת ובמערכת המשפטית כבר אינה בשליטתה של הכנופיה הכוחנית, עוד ועוד פרשות תמוהות ופסולות שהיו מוצנעות וחבויות נחשפות לפרהסיה ההמומה מההפתעות המזעזעות.

ציטוט:

בזמן כהונתו – ראש המוסד לשעבר יוסי כהן סייע לבתו להתקבל לעבודה בחברה של ראש שירותי הביטחון באמירויות.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? מעניין שבזמן שהנאשם הפלילי שלט בכל הצמתים, המשרדים והעיתונים דבר לא נאמר, נחשף או סופר. למעשה, אפילו היועץ המישפטי לא ממש מיהר לאשר את הגשת האישום הפלילי נגד העבריין הסדרתי עד שהוא נכנע אחרי שנים ללחץ ציבורי ואיום משפטי.

רק עכשיו, אחרי שזמנו של ראש הכנופיה חלף, עבר, הסתבך וממתין להרשעה ומאסר, לפתע אנחנו מגלים שגם החברים והשותפים שהוא בחר הם לכאורה עבריינים מושחתים. ממש מדהים.

למה הנאשם בפלילים לא הקיף עצמו באנשים ישרים, הגונים ואחראיים? מה, הוא מעדיף נוכלים אנוכיים, חמדניים ונכלוליים מטעמים אישיים? זה בסדר שאנשי ציבור מנצלים את מעמדם ותפקידם כדי לסדר משרות עם המון מזומנים לקרובים?

איזה עוד נזקים גרם החשוד בבגידה בביטחון התושבים בעבור מזומנים בזמן שבמשרד הביטחון לא יודעים? היו עוד מינויים תמוהים או פסולים של מקורבים? אולי נחתמו חוזים עלומים עם יצרני חיסונים?

מה עוד איננו יודעים אודות מעללי העבריינים ששלטו ביועצים, בעיתונים ובתזרים הידיעות המופצות להמונים? יבואו לנו גילויים נוספים? בכל מקרה, כשזה יקרה חשוב להראות מופתעות ומופתעים.

התקשורת החופשיה שלכאורה הייתה בשליטה של המצפה להרשעה כנראה חשה קצת יותר תעוזה לאחרונה, והיא עושה סימנים של חזרה לתחייה. סך הכל, תפקידה הוא להיות כלב השמירה של הדמוקרטיה ולא שופרה הכנוע והצייתני של ההנהלה, זו שלכאורה חטאה, הסתבכה וכביכול תורשע.

קישור למאמר ב- N12.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “המושחתים גורשו והנזקים נחשפים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן