המשפחה גרמה נזק לאומה?

המשפחה גרמה נזק לאומה?

קצת מפתיע לגלות שאת המדינה ניהלו יורש יצר גס ופרוע ומורשעת לקוייה שנשואה לחשוד בבגידה בביטחון האומה. אולי מה שכרגע נאמר אינו לגמרי מדוייק, שכן זה בעצם ממש מזעזע.

ציטוט:

ראש המל”ל לשעבר מעיד: “נתניהו לא התכונן לפגישה חשובה בארה”ב, הוא ישב עם שרה”

בעדותו תיאר ארד כיצד האירוע החריג נגמר ב”פיצוץ” וניתוק המגע עם הפנטגון לחודשיים. לדבריו, “לנתניהו לא היה לו זמן כי הוא היה עם אשתו”. בהמשך העיד יועצו לשעבר של נתניהו, חפץ, שאמר על יאיר נתניהו כי “מ-2018 היתה עליה מטיאורית של השפעתו על הליך קבלת ההחלטות”.

עד כאן ציטוט מעורר השתאות, שלא לומר פלצות.

קצת מוזר שאף אחד לא שם לב שעל החזון הציוני השתלט צוות נכלולי, כזבני, עברייני, בוגדני, ארסי, כוחני ותזזי. נו, טוב. לפחות עכשיו הציבור מתחיל להבין שהיה כשל משפחתי שגרם לאסון לאומי. אומנם. שנאה וסרבנות להסדרה אינם עיקרה של תורה, אבל הסתה גרמה לרצח נורא. בתורה כתוב שיש לסור מרע ולעשות טוב, אך המשפחה המזיקה שהודחה הסתבכה עד צוואר בערכאה, וזה אומר שהיא כשלה.

למרבה המזל, הדמוקרטיה התעוררה ברגע האחרון והדיחה מהשררה את הכנופייה עם כיתבי האשמה. למרבה המבוכה, מה שמתגלה עכשיו בערכאה הוא די מזעזע, שלא לומר חושף סכנה מוחשית וממשית לקיומה של המדינה.

חלילה, היינו חיים במדינת הלכה או בזמן שבצרפת הייתה מהפכה, שהרי אז יתכן שלחוטאים ולחוטאות הייתה באה הענשה קשה. בדמוקרטיה נאורה, למסוכנים שמורשעים רק שמים גבולות ברורים ולעצבניות נותנים תרופות או שמפניות ורודות.

אפשר להבין כיצד הציבור המופקר והמרומה חש לגבי מה שמתגלה בבית הדין, אבל דמוקרטיה אינה מדינת הלכה או מהפכה צרפתית אלימה. אצלנו מרחמים על המורשעים ונותנים להם תאים נוחים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- יש בעייה אישית בזירה ציבורית? קישור למאמר בשם- הפרעה ובושה קלה בערכאה. קישור למאמר בשם- .שריפת המדינה זו מזימה שפויה?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “המשפחה גרמה נזק לאומה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן