המתחזים לכשרים הם חוטאים מסוכנים

המתחזים לכשרים הם חוטאים מסוכנים

כידוע ליודעות וליודעית התחשבות, סובלנות ומתן כבוד לכל הברואות והבצלמים, כמובן, כל עוד הם אינם רצחניים, זו מצוותו המרכזית של השוכן במרומים.

בנוסף, אסור ליהודים לעשות מהתורה הקדושה קרדום לחפור תקציבים בה, או לחיות חיי בטלה על חשבון הפרהסיה התמימה בלי לגדל משבעת המינים ולהביא ביכורים לבירה.

המצווה המרכזית מפורטת בכמה דוגמאות, כנראה כדי לוודא שיש הבנה בסיסית.

כשהכתובים אומרים שיש לכבד זולתים ולא לפגוע בברואים הכוונה היא שלא רצוי להרוג, לגנוב, לחמוד, לבגוד, לכזב או לתת לקשישות וקשישים לרעוב.

אומנם יש רק איזה עשר מצוות, אבל נראה שהמתחזים לכשרים שבמשך שנים ממלמלים בימים ובלילות לא ממש מתחשבים בהוראות ומנסים לרמות, על אף הכיפות המרשימות והפיאות המסולסלות.

חוץ מזה, המתחזים לכשרים גם מצפצפים על החוקים של הציונים, אבל עד היום הנאשם בפלילים בעיקר גמל להם על החטאים הסחטניים והאנוכיים בתקציבים ציבוריים.

לאחר סילוק הכנופיה עם כיתבי האשמה קצת השתנה המצב במדינה, ועכשיו כבר לא מעלימים עין מפשע. אולי כדאי שכל העבריינים יתחילו להפנים שהשתנו הזמנים, ושחשוב לציית לחוקים?

ציטוט:

117 מאומתים לקורונה ששבו לישראל מאומן עם בדיקות שליליות זומנו לחקירה.

בהתאם להנחיית רה”מ, השבים עם אישורים החשודים כמזויפים ייחקרו בגין הפצת מחלה, עבירה שבגינה ניתן לגזור מאסר של עד 5 שנים. במקביל, רשות האוכלוסין וההגירה מסרה כי איתרה עד כה 152 חיוביים לווירוס שלפי החשד זייפו בדיקות. היום צפויות לנחות עוד 20 טיסות מאוקראינה

ציטוט:

חקירה במשטרה, פתיחת הליך פלילי: בנט הורה – צעדי אכיפה קשים נגד זייפני הבדיקות מאומן
ראש הממשלה הודיע על נקיטת “צעדים קשים” נגד זייפני הבדיקות שחוזרים מאומן. בין היתר, יינקטו הליכים פליליים, חקירת משטרה וחיוב על הוצאות הפינוי משדה התעופה. נכון לעכשיו ישובו החשודים בהפצת המחלה במזיד – לבידוד בבתיהם, ואולם נשקלת תקנה ייעודית להכניסם לבידוד במלוניות קורונה.

ציטוט:

ראש הממשלה הנחה: צעדי אכיפה קשים נגד חולים מאומן שנכנסו במרמה לישראל
בעקבות הפרסום ב-N12 ודיון שנערך בנושא – הוחלט שנגד השבים מאומן שפעלו לזייף את בדיקות הקורונה שעברו ייפתח הליך פלילי מלא והם יזומנו לחקירה במשטרה • עוד הוחלט כי כל חולה מאומת ששב ארצה מאומן יפונה לביתו ברכב ייעודי וכי כל אחד מהמאומתים יידרש בבידוד של 10 ימים • מי שיפר את חובת הבידוד – תיבחן הכנסתו למעצר • כך ניסו חסידים באומן לזייף בדיקות – ולהתחמק מבידוד.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? מי שנתפס מרמה, מכזב ומשקר נראה כמאמין ישר, צדיק וכשר? בעברית קלה, לא כל מי ששם לקדקודו כיפה יפה באמת מבין בעיקרה של תורה. איזה מזל שיש בארץ משטרה ששר ששמו דומה לחנה כבר אינו בראשה בעודו מציית בהכנעה לנאשם בשלל כתבי אשמה, ושהחוק שולט במדינה.

חוץ מזה, נחמד שנאשם בפלילים כבר לא מסכן את חייהם של מאמינים, שלפעמים מצטופפים ונרמסים בגלל שהשוכן במרומים משום מה גם יצר פוליטיקאים נכלוליים שאינם אחראיים. מי יודע? אולי זה נעשה כדי להדגים לכל האחרים מה קורה לפושעים שמזלזלים בהוראות מהכתובים?

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר ב- N12. קישור מאמר בשם- אפשר לעבוד, ללמוד ולסגוד. קישור למאמר בשם- למי יש מונופול על הכל יכול? קישור למאמר בשם- מי רוצה תחרות בעולם הכשרות?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן