הסתה והסטה מדרכה גוררות הענשה

הסתה והסטה מדרכה גוררות הענשה

משחקי פוליטיקה שאפתניים כנראה גורמים למאמינים שאינם גיבורים ששולטים בהצלחה ביצריהם הרעים לשכוח לכבד את המצוות מהכתובים. מה אפשר לומר? השכינה לא אוהבת כאלה דברים.

כתוצאה מהשגיאה והבעייה החוטאים משקרים, מלבינים פנים ברבים, מסיתים לשנאת אחרים, לא רודפים הסדרי שלום רגועים, חומדים, נואפים ואפילו לא מעלים את הקיצבה הדלה לקשישות ולקשישים שבגללם מאוד סובלות וסובלים.

יודעי דבר מספרים למתעניינות ולמתעניינים שכסף יכול אפילו לסמא את עיניהם של חמדנים שמעריצים עגלים מוזהבים, ויתכן שהם צודקים.

עובדה היא שראש הממשלה המודח שמסובך עד צוואר באישומים פליליים העדיף לקחת לעצמו מיליונים רבים מאישור מכירת אמצעים מסוכנים לאוייבים אפשריים בלי שבמשרד הביטחון יודעים במקום לשמור אמונים. חוץ מזה, העבריין הסידרתי גם בגד בשלוש נשים ועד היום עוסק בהלבנת פנים, הפצת שנאה והפרחת כזבים.

זה קצת עצוב לחשוב על הפער שבין הכתוב בכתובים הקדושים לבין מה שמופיע בכותרות העיתונים לגבי עבריינים סידרתיים שכשלו, חטאו, הודחו וסולקו מתפקידים ציבוריים רמים.

אומנם, בתורה הקדושה כתוב שרצוי לא להסית או לגרום לפגיעה, שלא יפה לגנוב, לחמוד, לשקר ולנאוף, אבל הנאשם המודח עשה זאת בלי סוף. ברצונה של השכינה כנראה שנראה שמי שחטא מוענש, מורשע ומוכנס לתא. למעשה, גם שותפיו הכשרים של הנאשים בפלילים הסתבכו בשלל חטאים שחלקם עוסק בהרבה מזומנים, כך שיכול להיות שפוליטיקה מסוכנת לבריאותם המוסרית של צדיקים גמורים.

האומה העתיקה תרשום לעצמה עוד לקח, ואולי תקבע יום לצום או אבל לאומי לזכר ההסתה שהובילה לרצח.

ללא קשר, כל עוד הפושע לא סגור במתקן כליאה הוא עדיין ממשיך לגרום נזק לדמוקרטיה, בכוונה. אולי הגיע הזמן לעצור את העבריין עד תום ההליכים, שכן מעשיו הרסניים, נכלוליים, מרושעים, אנוכיים וקצת מעצבנים.

הנוכל מחפש בוגדות ועריקים, מכפיש, משמיץ ומאשים אנשים שלא מסובכים בפלילים בכל מיני מחדלים ובכשלים שהוא עצמו גרם במשך שנים. בקיצור, אין באמת סיבה להיות סלחנים כלפי רשעים שלא מפסיקים לגרום נזקים גם אחרי שהם נחשפים ומואשמים.

קישור למאמר בשם- חזון לאומי ונאשם פלילי. קשור למאמר בשם- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר. קישור למאמר בשם- חשד לבגידה מצדיק חקירה? קישור למאמר בשם- ביעור שחיתויות וחקירות מעמיקות.  

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “הסתה והסטה מדרכה גוררות הענשה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן