הסתה לפגיעה אינה בדיחה

הסתה לפגיעה אינה בדיחה

כזכור לעם המזועזע, ההסתה מתמידה, מזיקה ופרועה פעם הסיטה אותנו מחזון האומה וממצוות התורה.

זה נעשה בצורה יזומה, בכוונת תחילה, תוך פגיעה בדמוקרטיה ובחברה בעזרת שנאה, הטחת אשמה וטיפוח חרדה מתמידה. התופעה הפסולה לא נמנעה אלא לובתה, זובלה וטופחה עד שגרמה לרצח נורא שכמותו לא מוזכר אפילו בתורה.

כמה טוב שאי אפשר לחסל חזון של אומה שלמה בעזרת פשע שמבצע עשב שוטה, מוסת ומופרע בברכת פוליטיקאים רשעים ורבנים שלא מבינים הרבה במצוות התורה או שכאלה לדעתם סיפר קיין והבל זו סתם אגדה.

נחמד לפעמים להיזכר באמירות המסיתות, האלימות, הבוטות, המזיקות והעברייניות שהושמעו מעל במות ו או מול מצלמות וגרמו צרות נוראות. כמה טוב שהדוברם הודחו, סולקו, הועפו, נבעטו וסתם הסתבכו בפלילים או בחטאים מבישים.

לטענת המסיתים ברבים דיבריהם העברייניים רק נועדו להשמיע בדיחות מבדרות, תמימות ומשעשעות לגבי רציחות. מסיבות פוליטיות מצחיקות למרבה הצער, כזבנים אינם באמת טהורים, זכים או מצחיקים

ציטוט:

ינון מגל בשידור: “במקום נתניהו הייתי יורה צרורות בכל העיתונאים השמאלנים”

בתכנית הרדיו של מגל עם בן כספית אמר העיתונאי הימני שלו היה במקומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, היה “מזמן מוציא תת-מקלע, יורה צרורות כמו ב’רמבו’ ומשליך רימונים על עיתונאים שמאלנים”. מיד לאחר מכן אמר מגל שמדובר בסאטירה. המשטרה בודקת חשד לפלילים.

עד כאן כאן ציטוט שכנראה מעיד מעיד על עומק הטעות, הרישעות, העבריינות והנכלוליות.

איזה מזל ששליח נאמן אחר של העבריין הסדרתי רק נפנף בנשק משומן, איים בביצוע מעשי סדום בעובדי חניון ורמז שברצונו לשלוח אותם לביקור אצל הרב חסדו השופט העליון.

טוב שהפושע המתלהם והמאיים לא ביצע את זממו, אבל אולי זה רק בגלל שהוא קצת חשש לחסינותו ועצמאותו בגלל שצילמו אותו, שכן בסרטון נראה שמאוד בא לו.

שוב אנו רואים את תוצאותיה המזיקות והעברייניות של הסתה מתמידה לאלימות וטיפוח שנאה, וזו בעייה שחייבים לטפל בה לפני שעוד גידול פרא יסיים את חייו בתא, וזו לא הלצה או סאטירה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- להחרים נשקים מעבריינים מסוכנים. קישור למאמר בשם- ליצן אלים, גזען ומסוכן. קישור למאמר בשם- תוקפנות, גזענות, אלימות וחסינות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “הסתה לפגיעה אינה בדיחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן