הפושע מזיק בכוונה?

הפושע מזיק בכוונה?

זה קצת קשה להאמין, אבל העבריין הסידרתי מימין ממשיך לנסות לתקוע למדינה מקלות בגלגלים לצרכים אנוכיים, אפילו שהוא כבר הודח והפך מסובך עד צוואר בבית דין.

אומנם, הפושע כלל לא ראה את ההסכם, אבל זה כנראה כלל לא מפריע לו להתלונן, להשמיץ, להכפיש ולהתלהפ.

ציטוט:

נתניהו על ההסכם עם לבנון: “הסכם כניעה שאינו חוקי”

עד כאן ציטוט שבעיקר מביע דיברי הבל, שטות, זדוניות ורישעות.

הנה בא לו נאשם פלילי ומספר למיקרופון הלאומי שלדעתו הסכם מדיני וכלכלי הוא לכאורה דבר לא חוקי? אכן, הגיוני, מציאותי וגאוני. הבעייה היחידה, כמובן, היא שהטיעון הוא שיקרי, מגמתי, לא עובדתי, זדוני ונכלולי.,

למה הפושע הסידרתי מסרב לממש את החזון הציוני? העלאת אגדות מופרכות יעזרו לו עם ההאשמות החמורות? זה רציני?

מעניין מי המורשעת הלקוייה שאומרת לו מה לעשות. המסכן עוד לא קלט שההרגל המגונה הזה מכניס אותו לצרות צרורות שרק מחריפות?

נו, טוב. יתכן שהוסבר לו שבמצבו העגום עדיף להפריח משהו מופרך ומגוחך מאשר לא לומר מאום.

אז מה, הציבור יאמין לכזבן הסידרתי מימין? דבריו המרגשים יעלו אדווה קלה או יעשו גלים?

במציאות זה מצויין שנעשה הסכמים עם השכנים. הדבר מאוד יועיל לכל הצדדים, אפילו שהוא אולי קצת יעצבן עבריינים, סרבנים וקיצונים לוחמניים שמעדיפים להבעיר סיכסוכים לצרכים פוליטיים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- למה העבריין הסידרתי מזיק למדינה? קישור למאמר בשם- החזון לציון כולל עוון וקלון? קישור למאמר בשם- פושעים עברייניים, טריקים ושטיקים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “הפושע מזיק בכוונה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן