הצרפתים מזהירים ממהפכנים?

הצרפתים מזהירים ממהפכנים?

האמריקאים לא צריכים להשמיע קולות רמים, לנפנף בידיים או להדגים למה הם מסוגלים כשהם רוצים.
סך הכל, כולן וכולם כבר בטח מכירות ומכירים את הסיפור על הנשיא שפעם אמר שניתן לדבר ברכות מנומסת כל עוד אוחזים במקלות גדולים וקשוחים.

שר החוץ של המעצמה נישלח בבהילות מודאגת וחפוזה לביקור קצר במזרח והוא נראה מסורק, מטופח, נינוח ומגולח. מצד שני, הדברים שהוא אמר למצלמה היו די ברורים וקצת מפחידים- האמריקאים בעיקר עוזרים לחברים שיש להם ערכים דמוקרטיים.

סביר שבחדרי חדרים הנאשם בפלילים שמע טונים אחרים והוסבר לו שעדיף להישאר ידידים אחרת, חלילה, עלולה להיות בעייה קיומית קלה למדינת היהודים.

היום פורסם שהצרפתים הרבה פחות מנומסים, שכן הם אמרו בפנים למפריח הכזבים המסובך עד צוואר בהליכים שישראל בהנהגתו מתנתקת מערכים דמוקרטיים. סך הכל, בעיתונים מדווחים שיש מאמץ מסוכן להפוך את המדינה החופשית לממלכה רודנית הנשלטת על ידי עבריינים שמצפצפים על חוקים.

ציטוט:

“מקרון הזהיר את נתניהו: אם התוכנית המשפטית תתממש – נסיק שישראל התנתקה מהדמוקרטיה”
לפי העיתון הצרפתי “לה מונד”, הנשיא מקרון אמר לנתניהו כי הוא חושש מהתוכנית שלו ושל השר לוין להחלשת מערכת המשפט – ואף ציין כי “אם התוכנית תתממש כפי שהיא, פריז תאלץ להסיק כי ישראל התנתקה מהתפיסה הרווחת של הדמוקרטיה”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? זה קצת מוזר לראות את מי שעמו המדוכא פעם קם באומץ אזרחי רב ועשה מהפכה למען דמוקרטוה עכשיו מזהיר דמוקרטיה לא לעשות מהפכה כדי להקים דיקטטורה.

נו, טוב. לפחות נשיא צרפת לא סיפר למי שרוצה להתנתק מהחוק ומהשיטה הדמוקרטית כדי להימנע מהרשעה פלילית שההיסטוריה מספרת שהעם שלו פעם ניתק למנותקים כל מיני חלקים. חלילה, כזה סיפור היה קצת מבהיל את המורשעת עם הליקויים.

כמה טוב שאצלנו רק נותנים למורשעים שהם פושעים סידרתיים תאים נוחים ולא עונשים יותר קשים. לפיכך, אין באמת סיבה ללגום הרבה בקבוקים של שמפניה וורודה כדי להרגיע את הפחדים המיותרים והמוגזמים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- גם האמריקאים הם שמאלנים בוגדים? קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “הצרפתים מזהירים ממהפכנים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן