הרשעה קצת תפריע לחגיגה

הרשעה קצת תפריע לחגיגה

להבדיל מהרושם המוטעה שמישהו מנסה לתת לצופות ולצופים במחזה המבזה, במציאות הנאשם בפלילים לא עומד לשוב להנהגת מדינת היהודים על אף חטאיו הסידרתיים אלא נמצא בדרכו לישיבה מאובטחת מאחורי סורגים.

אומנם, בגידה מפתיעה גרמה לטלטלה קלה אבל ללא קשר לאווירה, הדמוקרטיה ומוסדותיה ימשיכו את ההליך החוקי בערכאה עד שהעבריין הסידרתי יורשע.

ציטוט:

פילבר: “היה מקובל על נתניהו שלא נתנגד למיזוג ערוצים לבקשת מילצ’ן”
עד המדינה בתיקי נתניהו סיפר בבית המשפט על המפגשים עם איש העסקים ארנון מילצ’ן, שלפי כתב האישום בתיק 1000 נתן לרה”מ לשעבר מתנות בתמורה לקידום ענייניו.

עד כאן ציטוט.

לאחר פסק הדין הראשון, יבואו השני, וגם השלישי, שלא יהייה אחרון. סך הכל, גם בגידה בביטחון ציון בעבור ממון ואחריות ישירה לאישור האירוע המסוכן במירון כנראה יביאו לנאשם קלון.

בשלב זה העבריין מתחזה למועמד שלכאורה במהירה, ממש עוד רגע קט, ישוב למעמד של שליטה. מצד שני, לאחר שקצת תשכך המהומה היזומה כנראה שתבוא הבנה שהרשעה בערכאה עשוייה קצת לקלקל את ההצגה.

לא תמיד הופעות מרשימות מסתיימות בתשואות, אבל לעת עתה הנאשם בפלילים יעלה על במה וינסה כמיטב יכולתו לעשות הצגה אמינה למצלמה. מי יודע? אולי זו החרדה מהרשעה שגורמת לתופעה המשונה. בכל אופן, במערכה האחרונה השחקן הראשי יועבר מתהילה רמה למתקן כליאה, והמדינה תנשום לרווחה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- המזימה להנדסת התודעה. קישור למאמר בשם- בגידה לא תמנע הרשעה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “הרשעה קצת תפריע לחגיגה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן