המזימה להנדסת התודעה

המזימה להנדסת התודעה

אולי כדאי לחזור על הפיסקה האחרונה במאמר שאך זה לא מכבר הועלה כדי קצת לשפר את ההבנה לגבי בעייה מטרידה, כזו שמציקה למדינה ללא הפסקה מאז הדחת הכנופיה עם שלל כיתבי האשמה מהשררה.

ציטוט:

מי שבטעות סבור שהמשטרה לכאורה אינה טובה דייה אולי שוכח שהיא זו שצדה את העבריין הסידרתי שפעם ניהל את המדינה כאילה היא ממלכתה הפרטית של איזה מורשעת לקויה.

עד כאן ציטוט.

חשוב להבין שאנו נתונים תחת מתקפת הסתה יזומה שנועדה לפגוע בממשלה שהחליפה את הכנופיה העבריינית עם כיתבי האשמה. הטענות נגד השר הממונה על המישטרה הן רק דוגמה למערכה הרבה יותר רחבה שנועדה להלבין פנים בפרהסיה ולנסות לפגוע בממשלה הרעננה.

סביר שהנאשם המצפה להרשעה מפיץ דיבה בהתמדה יזומה בכוונה לחמוק מישיבה ממושכת בתא סגור במתקן כליאה. לצורך זה, הכזבן הסדרתי מוציא לציבור הודעות, הצהרות, הפרחות, האשמות, תלונות, טרוניות, הכפשות ועלילות מעניינות, כנראה בניסיון נואש לברוח מההרשעות הצפויות.

נו טוב, מה לעשות. לא כל הפושעים הנכלוליים מספיק אמיצים כדי להתמודד גם עם תוצאות החטאים הרבים שלהם אחרי שהם נתפסים. כמובן שיתכן שאדם יאשים את זוגתו המורשעת בליקויים, אבל השוכן במרומים כבר בטח יודע מהכתובים שהיא כנראה תשמיץ את הנחש, ובסוף כולם יקבלו עונשים ראויים.

קישור למאמר בשם- השמצה ריקה ומבחן התוצאה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “המזימה להנדסת התודעה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן