השמצה ריקה ומבחן התוצאה

השמצה ריקה ומבחן התוצאה

השר לביטחון פנים כנראה אינו מומחה גדול בנאומים מרהיבים, בכיתבי משוררים או בניסוחים דיפלומטיים, אבל הקצין הבכיר הוא אדם אמיץ ואחראי שכבר הוכיח עצמו הרבה פעמים בהמון מעשים.

ציטוט:

נשקייה של גדוד: מאות כלי נשק שהוחבאו מתחת לאדמה נתפסו בלקיה.

חשיפת המשטרה מגיעה ברקע גל הטרור ששיאו החל בפיגוע שביצע בדואי תושב הנגב בבאר שבע לפני כשבועיים. בין אמצעי הלחימה שנמצאו – מחסניות, מכלולים, קתות וניצרות. אשתו של סוחר נשק מקומי, בעלת המקום כבת 45, נעצרה. “מדובר בתפיסה משמעותית המשפיעה על היישובים הסמוכים”

עד כאן ציטוט.

מי טרח להמציא ידיעה משונה לפיה מי ששומר על הביטחון האזרחי במדינה חש בושה ורוצה ללכת הבייתה? אולי הידיעה הזדונית פורסמה בכוונה רעה מתוך קינאה?

כבר שנים לא ראינו את המשטרה הישראלית כל כך יעילה ופעילה. כזכור לזוכרות ולזוכרים, בזמן שילטון הכנופייה עם שלל כיתבי האשמה שלט בה שר ששמו לחנה, והוא ציית בהכנעה חסרת חוט שידרה לנאשם בשלל כיתבי אשמה שגם חשוד בבגידה בשלום המדינה בעבור עמלה שמנה בלי שמשרד הביטחון ידע.

כל הכבוד לעומר! יש מי שעושה סדר, ויש מי שכנראה מאוד מקנא או מתעצבן מזה, והוא מקשקש ומברבר.

במציאות, עומר הוא ישראלי נחוש, ישר ונועז מזן שכמעט לא רואים יותר. כנראה שמי שסתם מספר עלילות בגנותו בכלל לא יודע על מה הוא מדבר, או שהוא רגיל לשקר כדי לנסות לפגוע במישהו אחר.

מי שבמשך יותר מעשר שנים הזניח את הדרום ונתן לו להפוך למערב הפרוע עכשיו זועק שהממשלה הרעננה לכאורה עובדת באופן גרוע. במציאות שאינה הסתה ריקה שנעשית בכוונה רעה, מאז שההנהלה החדשה סילקה את הכנופייה עם כיתבי האשמה יש פעילות רבה ויעילה כנגד הפשע בכל זירה. במבחן התוצאה, יש לחימה רצופה, מתמידה ויעילה בעבריינות, וזה מצויין בעבור המדינה כולה.

מי שבטעות סבור שהמשטרה לכאורה אינה טובה דייה אולי שוכח שהיא זו שצדה את העבריין הסידרתי שפעם ניהל את המדינה כאילה היא ממלכתה הפרטית של איזה מורשעת לקויה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- ציונים מופלאים, יעילים

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “השמצה ריקה ומבחן התוצאה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן