ועדת חקירה תבדוק את האורווה

ועדת חקירה תבדוק את האורווה

לאחר רצף נורא של אסונות לאומיים מזעזעים, מחדלים וכשלים הגיע הזמן לבדוק את התנהלותם הפושעת של האחראים. מי יודע? אולי יתגלה שהצבא אשם שראש הכנופייה התעלם מכל הקצינים ואזהרותיהם?

ציטוט:

צה”ל מאשר: “נתניהו קיבל בחודשים שלפני 7.10 התרעות שהאויב מזהה פגיעה בלכידות”
במענה לבקשת חופש מידע, צה”ל הודה כי הועברו ארבעה מסמכי התרעה לראש הממשלה נתניהו בין מרץ ליולי בשנה שעברה • נתניהו: הטענה על התרעות שהתקבלו – הפוכה מהאמת • במסמכים שזכו לכותרת “איראן, חמאס וחיזבאללה מזהים הזדמנות לסערה מושלמת” נכתב: “כל השחקנים במערכת מצביעים על כך שישראל נמצאת במשבר חריף, חסר-תקדים, שמאיים על לכידותה ומחליש אותה”

ציטוט:

גנץ: אגיש הצעה לוועדת חקירה ממלכתית ל-7/10. קבלת אחריות? זה כבר לא מספיק.
זמן קצר לאחר שנתניהו תקף את צה”ל בעקבות האישור שהועברו אליו 4 אזהרות מאמ”ן לפני 7/10, אמר שותפו לממשלה ולקבינט המלחמה כי בכוונתו להגיש הצעה להקמת ועדת חקירה. “כולנו ראינו את סרטון החטיפה, ואת הוויכוח לגבי ההתרעה שניתנה או לא ניתנה לרה”מ. כבר לא מספיק שניקח אחריות, חובה עלינו לפעול”

עד כאן ציטוט.

בני הוא אדם אמיץ, נחוש, מפוקח ונבון שהקדיש את חייו הבוגרים להגנתה של ציון, אבל למרבה הבושה הוא לא ביריון לוחמני, דורסני ושוחר מדון.

שר הביטחון לשעבר התנדב לבוא לעזרת המדינה בעת צרה לאחר התקפה מזוויעה, ובמשך חודשים סייע ולא הפריע או עסק בפוליטיקה.

עכשיו כבר אין ברירה. יש צורך להחליף גישה ולצאת למערכה כדי להציל את הדמוקרטיה.

טיבעו האנושי, המנומס והתרבותי של בני לא ימנע מימנו לפעול בנחישות כדי להביא להקמת צוות חקירה ממלכתי. ניסיון לגולל אשמה על הצבא ששלח לפושע מיכתבי אזהרה מחייב בדיקה של כל מה שקרה. למעשה, גם הניסיון לפטר את שר הביטחון בעוון מאמץ לעצור אסון זה דבר שמעורר תימהון.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- נאשם פלילי מסבך ומסכן אותי. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן להרגיע את העבריין. קישור למאמר בשם- סיכון לאומי דורש טיפול מיידי. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- כיתבי אשמה ופשעי מלחמה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “ועדת חקירה תבדוק את האורווה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן