יהדות היא רישעות, גזענות ורודנות?

יהדות היא רישעות, גזענות ורודנות?

אם פוליטיקאי אחד הוא עבריין סידרתי שנאשם בשלל תיקים פליליים האם זה אומר שכל משרתי הציבור הם פושעים מסוכנים?

גזענות זו הרגשה שהרב חסדו יצר גזע עליון מועדף וכל האחרים זו טעות. במציאות, בדמוקרטיה ובפני השוכן במרומים כולם וכולן שוות ושווים.

כידוע ליודעות ליודעים, יהודים לא מעוללים לאחרים מה שלהם לא היה נעים. למרבה הצער, לא כל המתחזים לכשרים הם צדיקים שמבינים או מכבדים את המומלץ בכתובים, ולעיתים אפילו מגיעים לחוטאים אישומים וסיבוכים משפטיים.

במגילת העצמאות כתוב שישראל תכבד את כולם וכולן, ללא הבדל דת, גזע או מין. קצת חבל שעיקרי הציונות לא מוכרים לנאשם בפלילים מימין.

ציטוט:

נתניהו הנחה לבחון צמצום העסקת עובדים פלסטינים במעונות לבעלי מוגבלויות.

הנחיית רה”מ ניתנה חרף המחסור החמור בכוח אדם במעונות, לאחר שחברי הממשלה מחו על העסקת פלסטינים שם – אף שהם מהווים מיעוט זניח מקרב כלל העובדים. “אי אפשר לעקוב אחרי כל תנועה שלהם בעבודה עם האנשים הכי תלותיים”, אמר אחד השרים. “צריך לראות את מי שמים שם”

עד כאן ציטוט.

חלק ניכר ומשמעותי של הצוותים הרפואיים בארץ כולל אנשי מקצוע מכל הסוגים, המינים, הצבעים והגילים. האם העבריין הסידרתי רוצה שיפוטרו כל הרופאים, האחיות, הרוקחות ונהגי האמבולנסים שלא קוראים לאל- אלוהים אלא בשמות אחרים או דומים, רק בגלל רצון לרצות גזענים?

האם לאחר גלי הפיטורין ההמוניים כל הגויים הישראליים יתבקשו לגור רק במקומות מגודרים ולענוד סימני זיהוי משפילים על הבגדים? האם בשלב הסופי הם ישלחו בקרונות בקר ליעדים עלומים?

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- השמירה בוטלה? קישור למאמר בשם- מי ידע שהעבריין הוא פושע? קישור למאמר בשם- סחיטה כשרה או אהדה לפשע? קישור למאמר בשם- יש שפוטים בירושלים? קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “יהדות היא רישעות, גזענות ורודנות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן