בן תם ובן מבעיר

בן תם ובן מבעיר

הנאשם בפלילים הביא לעזרתו גזענים תוקפניים ואלימים. העבריין המורשע בן גביר הועלה לבמה על ידי הפושע כדי להסית, להפיץ שינאה, לאיים ולהבעיר.

ציטוט:

בכירים במערכת הביטחון: בן גביר גורר את המדינה למלחמה עם הדרוזים.

יממה לאחר העימותים האלימים בגולן, במערכת האכיפה מאשימים את השר לביטחון לאומי ב”חוסר שיקול דעת מוחלט” ואומרים כי התעקש להתחיל בעבודות להקמת הטורבינות כעת ללא הידברות, בניגוד לעמדת גורמי המקצוע ולהערכות המודיעין.

ציטוט:

המפכ”ל עצר את העבודות על הטורבינות בגולן – בן גביר הורה להמשיך אותן.

על אף מחאת הדרוזים, העבודות על הפרויקט יימשכו. בהמשך היום ייפגשו בן גביר ושבתאי עם ראשי העדה, השר טען כי הפסקת העבודות תהיה “התקפלות” וכניעה לאלימות. המפכ”ל סבר כי יש לעצור את העבודות עד לסיום חג הקורבן

עד כאן ציטוט.

קצת חבל שאת חזון הציונות לבית לאומי שיוויוני ושוחר שלום אזורי החליפה כנופייה עם שלל כיתבי אשמה וגישה לגמרי שונה.

הדמוקטיה תסכים להיכע לפשע ורשע? הצבא יאפשר לפוליטיקאים להפר חוקים בשטחים ובכך לסכן לוחמים וקצינים בסיבוכים משפטיים בינלאומיים?

יש שופטים בירושלים? לא מפריע להם שהפושע הנכלולי נמצא בניגוד עניינים שזועק לשמיים? זה בגלל אהבה לפשע או חלילה מחמת סחיטה שאינה כשרה?

אולי צריך ועדת חקירה שתבדוק למה כל שומרי הסף במדינה שתקו בעוד פושע שגם שחשוד בבגידה למען עמלה מצפצף על שבועת אמונים שניתנה.

הכנופייה העבריינית מאוד מזיקה למדינה, מאיימת על הדמוקרטיה, מתנגדת לחזונה ומחבלת במצבה. למה יש כזו החמרה והרעה נוראה תוך תקופה קצרה? המזימה לעורר מהומה תבטל את כיתבי האשמה ותציל את הפושע מהרשעה וישיבה בתא?

עברנו את פרעה, את השואה ואפילו את הקורונה? כנראה שנשרוד גם לאחר סילוקה של הכנופייה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- אלימות וכוחנות יביאו משילות? קישור למאמר בשם- יהדות היא רישעות, גזענות ורודנות? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

2 thoughts on “בן תם ובן מבעיר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן