תהליכים מסוכנים, גזעניים ונפיצים

תהליכים מסוכנים, גזעניים ונפיצים

כנופייה עבריינית השתלטה על הדמוקרטיה העברית, והיא מאיימת להפוך אותה לממלכה הילכתית הנישלטת על ידי פושע שכרגע מאוד מתאמץ לברוח מהרשעה.

כל שומרי הסף כשלו במשימה הלאומית החשובה. בית המשפט הגבוה מבוזה בפרהסיה מהמקפצה אבל שומר על דממה, הנשיא מתחנן לעשות פשרה עם פשע, והקודם אישר מועמדות של עבריין סידרתי שחשוד בבגידה. מה אפשר לומר? אולי זו אהבה לפשע או סתם תוצאה של סחיטה שאינה כשרה.

ציטוט:

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הוא האחראי למתרחש בשטחים, לרבות פעולות הטרור היהודי. תחת הנהגתו הותר דם הפלסטינים, הנהגתם בוזתה, שאיפותיהם הלאומיות נרמסו, אדמתם נבזזה, והמתנחלים קיבלו אור ירוק לשחרר כל רסן ולהתמסר לשיכרון הכוח של עליונות יהודית.

עד כאן ציטוט.

רודנות, גזענות ואלימות אינן חלק מחזון הציונות. למעשה, שינאה, פלגנות ופגיעה גם אינן מיצוות חשובות בתורה. ליהודים אסור לעולל לאחרים מה שלהם לא נעים. למה המתחזים לכשרים מבצעים פוגרומים אלימים?

תהייה ועדת חקירה שתבדוק את שתיקת שומרי הסף במדינה?

גלים של שינאה יזומה ומהומה אלימה יבטלו את כיתבי האשמה?

חזון המדינה הוא לדיקטטורה כוחנית שדוגלת בתורת הגזע?

האלוף גולן פעם אמר שהוא מזהה אצלנו תהליכים מסוכנים והדבר עורר קצת גלים. היום כבר לגמרי ברור שהקצין האחראי והנבון הביע דאגה מדברים אמיתיים ומאוד מסוכנים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- פושעים מתעלמים מפורעים אלימים? קישור למאמר בשם- פושע סידרתי רומס את החזון הלאומי. קישור למאמר בשם- בן תם ובן מבעיר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “תהליכים מסוכנים, גזעניים ונפיצים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן