פושעים מתעלמים מפורעים אלימים?

פושעים מתעלמים מפורעים אלימים?

הפושע הסידרתי מגנה בקול רפה מעשה עברייני וגזעני שאינו חוקי אבל בפועל הוא לא עושה מעשה. אז מה, הוא מקווה שהציבור ישכח מזה?

העולם יתעלם מפורעים ישראליים מוסתים ורעולי פנים שמבצעים פוגרומים אלימים בשכנים מטעמים גזעניים, ועוד בחסות המנהלים? סיפוח כוחני שאינו חוקי ובנייה בשטח פלסטיני יסבכו את המדינה כולה בבית דין בינלאומי.

ציטוט:

נתניהו מתח ביקורת על בן גביר – אך התעלם מפרעות המתנחלים.

רה”מ יצא נגד קריאתו של השר לביטחון לאומי להקים מאחזים לא חוקיים ואמר כי “פעולות של תפיסת שטחים באופן לא חוק חייבות להיפסק”. לטענתו, הקמת המאחזים פוגעת בקידום היתרי הבנייה בשטחים על ידי הממשלה. מנגד, נתניהו לא הזכיר את שריפת הרכוש הפלסטיני במהלך הסופ”ש.

ציטוט:

במערכת הביטחון מזהירים מטרור המתנחלים – ובן גביר וסמוטריץ’ תוקפים את צה”ל.

לאחר הפרעות בסוף השבוע, גורמי צבא מתריעים מסדרת פיגועים בשטחים. בינתיים, סמוטריץ’ ובן גביר מתחו ביקורת על ראשי מערכת הביטחון שכינו את הפרעות “טרור לאומני”, והשוו את הפרעות להפגנות: “לא ייתכן כי יתקפלו בפני אלימות הדרוזים, וינהגו ביד ברזל נגד המתיישבים”

ציטוט:

השר כ”ץ: הפרעות באום ספא היו על רקע לאומני – אך אין להשוותן לטרור.

עד כאן ציטוט שכנראה נאמר ברצינות.

המון מכוניות הושחתו על ידי כנופיות של ביריונים פרועים ותוקפניים. בתים הוצתו על יושביהם בידי פורעים אלימים, גזעניים, מוסתים ורצחניים.

לפעמים קורה שגם אנשים שלכאורה נראים מכובדים, מטופחים ומעונבים פולטים לציבור מילים שחושפות את טיבעם האמיתי של הכזבנים הרשעים למשתוממות ולמתפלאים.

כידוע ליודעות וליודעים יהודים לא מעוללים לאחרים מה שלהם לא היה נעים. מעניין שבמקום לבקש שלום ולנהוג בשיוויון הכנופייה המזיקה שבשילטון מקדמת מדון שיוביל לשכול ויגון. זה החזון לציון?

אולי לדעתה של הכנופייה שינאה, חרדה ואיבה מאחדים את הקהילה לטובת הפוליטיקה, אבל הרעיונות השגויים הללו בעצם עומדים בסתירה גמורה לעיקרה של תורה. למה המתחזים לכשרים מתעלמים ממה שכתוב במפורש במגילה?

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- פושע סידרתי רומס את החזון הלאומי. קישור למאמר בשם- בן תם ובן מבעיר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “פושעים מתעלמים מפורעים אלימים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן