ילדים גדולים עם צעצועים מסוכנים

ילדים גדולים עם צעצועים מסוכנים

ילדים ומבוגרים בדרך מדווחים ביושר מה הם חשים. לפעמים האמת מצחיקה ולעיתים היא קצת מטרידה. ללא קשר, היא עדיין נכונה וחשוב להתייחס אליה.

ציטוט:

ביידן: נשיא סין הוא דיקטטור.
נשיא ארה”ב ניפק עוד אמירה שנויה במחלוקת, הפעם נגד שי ג’ינפינג – יממה וחצי לאחר שמזכיר המדינה שלו נועד עם הנשיא הסיני בביקור נדיר בבייג’ינג. “הוא התעצבן כשהפלנו את בלון הריגול כי הוא לא ידע שהוא שם, זו מבוכה לדיקטטורים לא לדעת מה קורה”, אמר.

ציטוט:

זו לא הפעם הראשונה שבה ביידן קורא למנהיג מעצמה יריבה “דיקטטור”. במרץ אשתקד, כחודש לאחר הפלישה הרוסית לאוקראינה, ביידן כינה את הנשיא הרוסי ולדימיר פוטין “דיקטטור רצחני ובריון, יומיים לאחר שכבר כינה אותו “פושע מלחמה”. כחודש לאחר מכן הוא שוב אמר שפוטין הוא “דיקטטור שמבצע רצח עם”. בין שתי האמירות הללו ביידן אף אמר על פוטין: “למען האל, האיש הזה לא יכול להישאר בשלטון”.

אמירה זו עוררה מבוכה מכיוון שהתפרשה בעולם כקריאה להפלת המשטר במוסקבה, והבית הלבן מיהר להבהיר שכוונתו הייתה שאסור לאפשר לפוטין ליהנות משליטה בשכנותיה של רוסיה או באזור, ושהוא “לא דיבר על השליטה של פוטין ברוסיה או על שינוי משטר”. בדצמבר האחרון הנשיא האמריקני אמר שפוטין עושה דברים “חולים” במהלך המלחמה.

עד כאן ציטוט.

מי שממנה עצמו לשליט יחיד לעשרות שנים ועושה מה שהוא רוצה לא ממש מתחשב במיליוני אזרחיות ובתושבים, שכן כנראה לדעתו הוא אלוהים. ההיסטוריה המשעממת מראה שמישגים גאוותניים והזויים שכאלה גורמים לנזקים איומים.

בדמוקרטיה לא שולטים ביריונים אלא חוקים ותושבים. מסיבה זו, זה מאוד נדיר שמישטרים כאלה יוזמים מהומות אימים באמצעים אלימים לצרכים אנוכיים שכן יש להם איזונים ובלמים.

למרבה הצער, לרודנים אין מעצורים ולכן לעיתים יש צורך להציב בפניהם גבולות נחרצים. בלי זה, הדברים רק מחמירים ונעשים הרבה יותר מזיקים ומסוכנים.

גיבורים שולטים ביצרים, ועדיף שיהיו דיונים שיוודאו שכך הם הדברים. בדרך כלל, מנהיגים אחראיים, נבונים ושקולים לא גורמים לעמם ואומתם נזקים נוראים. מצד שני, קורה שבעולמו המופלא לפעמים מתגלים ליקויים או חוטאים מסוכנים.

אולי מילה אחרונה תהייה במקומה- מזל גדול שכבוד הנשיא האמריקאי לא אמר בפרהסיה מה דעתו על הדמוקרטיה שלנו והכנופייה החוטאת שבהנהגה, זו שלעת עתה נאשם פלילי ועבריין סידרתי עדיין עומד רעוע בראשה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הפושעים רוצים שכולנו נהייה עבריינים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן