יועץ נכלולי למשטר עברייני

יועץ נכלולי למשטר עברייני

למרבה הצער, מידי פעם יש צורך לפרש איזה דבר שעקרונית נשמע נכון אבל גם יש בו משהו קצת מוזר.

ציטוט:

מנדלבליט: “ממשלה שפועלת להחלשת שלטון החוק פוגעת בציבור”

עד כאן ציטוט. מה אפשר לומר? אפשר לחשוב שאת הדברים הנכונים השמיע אדם ישר שלא עזר משך נים לעבריין סדרתי מוכר.

אולי היה רצוי לכתוב בכותרת המרשימה את מה שלא נאמר? הנה הצעה:

הציבור:”יועץ שמסייע לעבריינים פוגע בחוק, באזרחיות ובאזרחים”, או-פרקליט שמשהה, מעכב, דוחה ולא מגיש את האישומים הפליליים כנגד חוטא סדרתי נראה כמו אדם שפוגע בדמוקרטיה הציונית.

למעשה, גם ניסיונות לתת הנחות, הקלות, מחילות ומתנות נטולות בושות לראשי הכנופייה המסובכים עד צוואר באישומים פליליים לא ממש תורמים למדינת היהודים.

בהצהרות בציבורי היועץ מתחזה לכשר וממלכתי, רק שאולי הוא קצת שוכח שכולנו ראינו אותו מנסה לסייע לפשעים ועבריינים משך שנים באופן שגרתי.

בעברית קלה, היועץ לכנופיה מספר שהיא חטאה והזיקה לדמוקרטיה, וזה נותן רושם שגוי כאילו שהוא עצמו לא היה חלק מהבעייה. קוראים לכזה דבר- הסתרה, הטעייה, רמייה או סתם פוליטיקה.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- משתף הפעולה לכאורה מסייע לפשע. קישור למאמר בשם- תהייה ועדת חקירה ליועץ הכנופייה? קישור למאמר בשם- הקלון הלך לישון. קישור למאמר בשם- מזדעזעים משותפים נכלוליים ומוכרים. קישור למאמר בשם- שילטון, עוון וקלון. קישור למאמר בשם- הנאשם מודה ומתחיל סוף המחזה. קישור למאמר בשם- למצוא את החיובי בפלילי

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

5 thoughts on “יועץ נכלולי למשטר עברייני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן